Gå til innhold

Macbook Pro kobler seg ALLTID av internett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå trenger jeg til og med dataen som mest.. Er alltid problemer med appleproduktene, enten det er laderen, batteri, internett. For det meste det, og alle de tingene trenger man mest. 

Den kobler seg til internett etter å ha prøvd ørten ganger. Meen så etter noen minutter kobler den seg av igjen. Så må jeg stå å klikke koble til over 50 ganger før den vil koble seg til. Står enten kunne ikke koble seg til grunnet tidsavbrudd eller noe. 

Har selvsagt prøvd å slå den av og på, og la den hvile litt. Men nå er det uutholdbart.

Nettet funger glimrende på iPhone og andre dataer. Det er denne macbooken problemet ligger i.

Har lest noe om Air-port kortet men det vet jeg ikke hvordan jeg sjekker selv. Og er det noe som blir erstattet, da dataen min er under 5 år? Ellers begynner denne macbooken å bli ganske mye dyrere.

Noen tips?? Vil IKKE slette alt på harddisken. Da må jeg kjøpe lagringsplass i tillegg.

Anonymous poster hash: fa2a9...09d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en god del routere som ikke samarbeider med macprodukter. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en god del routere som ikke samarbeider med macprodukter. 

Men den har fungert helt fint frem til nå. 

Anonymous poster hash: fa2a9...09d

AnonymBruker
Skrevet

Samme problemet har jeg også. Den kobler seg av i tide og utide. Heldigvis ikke så ofte, men når den gjør det, er det utrolig irriterende. Det var i et par minutter, mulig jeg overdriver nå, men over ett minutt er MYE. 

Anonymous poster hash: 7b838...04c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...