vimse dokka Skrevet 2. september 2004 #1 Del Skrevet 2. september 2004 Nå venter jeg spent her.Det er en uke til jeg skal ha mensen.Men den siste uka har jeg hatt vondt i ryggen o rar og øm i magen.Gjør litt vondt å sitte,må lissom kneppe opp boksa.Har stikkinger nederst i magen.Å vert veldig kvalm på kvelden hvis jeg drikker cola.For meg og sambo så er det tegn på at jeg kan vere gravid,for slik var jeg sist jeg var gravid før jeg hadde en SA.Men så tørr jeg ikke å håpe for mye,for da blir jeg så skuffa hvis mensen kommer.Off en uke går sagte når man venter slik.For nå er det nesten 3 mådeder siden jeg mistet.Det er jo egentlig ikke så lenge,men når man venter så går tiden så utrolig sakte.Jeg håper,håper ikke det er mens symtomer.Måtte få det ut,for jeg prøver ikke å snakke for mye om det til venner,for vi har tenkt til å holde det hemmelig ganske lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålå Skrevet 2. september 2004 #2 Del Skrevet 2. september 2004 Får håpe det klaffer for deg denne måneden Vimse dokka! Jeg hadde en MA forrige tirsdag og venter nå på å få mensen igjen. Er ikke helt ferdig med blødiningene enda så det er vel 2-3 uker til jeg får mensen. Det er jo så kjipt å vente!! Hvis det klaffer for deg nå så får jeg håpe det klaffer fort for meg også. (håper håper på klaff i 1. forsøk ) Du får holde oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse dokka Skrevet 2. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2004 Det var trist å høre.ja vi får krysse fingrene at det klaffer fort for oss begge.Den ventigen er til å bli sprø av.Jeg får vite det til torsdag så da skriver jeg her uansett hva som skjer.Lykke til du og,og oppdater gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå