AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 hei, jeg og en vennine var på fest i helga sammen med kjæresten hennes jeg fikk ikke vite at de var sammen før den helgen, Jeg var ganske mye sammen med typen hennes og snakket mye med han hun var ganske full. Han sa plutselig til meg jeg er redd for å miste henne, men hadde det ikke vært for henne ville jeg satset på deg. Han var ikke full Btw. Hva skal jeg tolke det som? Er ikke interessert i å ha noen kjæreste for jeg skal flytte bort et år snart og flytte tilbake igjen etter et år har gått. Men er vel ikke normalt å si noe sånt når man er i et forhold? Anonymous poster hash: c270b...763
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Høres ut som han var ute og fisket litt. Anonymous poster hash: e41fc...8b0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Synes han virket veldig usikker. Ts Anonymous poster hash: c270b...763
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Tror bare det var ment som et kompliment får satse på det håper virkelig at han tenker på meg på den måten Anonymous poster hash: c270b...763
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 får satse på det håper virkelig at han tenker på meg på den måten Anonymous poster hash: c270b...763 ikke mente jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Anonymous poster hash: c270b...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå