missdior Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 JEG FINNER DET IKKE NOEN STEDER! Altså, hallo, hvor har det blitt av disse flotte ferdigpakkene? Jeg har lett overalt! Eurospar, Kiwi, Rema 1000, coop prix, coop obs, Rimi, Coop Mega, Coop Marked... finner ikkeeee!! Noen som vet hvor man får tak i det? Eller det virkelig slik at det har utgått fra sortimentet? Jeg er SÅ lei meg
FantasDick Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Mange butikker har "løse" krydderposer med både ranch-topping og crispy chicken bites om det hjelper? Da kan du bare supplere med lefsene du liker best.
belle_ Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Vet ikke om de hadde dinner set, men de har den blandingen til crispy chicken i hvert fall, så er det jo bare å kjøpe lomper og lage chunky salsa selv
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Vi har den på Rimien hvor jeg jobber. Anonymous poster hash: 48a5c...2a5
missdior Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2015 Meny har det Det har vi ikke i Bodø Mange butikker har "løse" krydderposer med både ranch-topping og crispy chicken bites om det hjelper? Da kan du bare supplere med lefsene du liker best. Åååh, finnes det??? Ranch--dressingen kan de ha for seg selv, men treeenger krydderposene .nigo: Nais, takk for tis!! Skal sjekke!! Vet ikke om de hadde dinner set, men de har den blandingen til crispy chicken i hvert fall, så er det jo bare å kjøpe lomper og lage chunky salsa selv Takkf or tips! Har jo vært så opptatt og trist av at jeg ikke finner settene, så har ikke sett etter krydderposene!
missdior Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2015 Vi har den på Rimien hvor jeg jobber. Anonymous poster hash: 48a5c...2a5 Og hvor er det daa?
FantasDick Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Åååh, finnes det??? Ranch--dressingen kan de ha for seg selv, men treeenger krydderposene .nigo: Nais, takk for tis!! Skal sjekke!! Japp, jeg pleier å kjøpe løs krydderpose fordi vi bruker helst andre typer av resten i pakken. Bor i Trøndelag og her har vi det på Rema ihvertfall. Edit; på Extra også! Endret 9. juni 2015 av FantasDick
missdior Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2015 Japp, jeg pleier å kjøpe løs krydderpose fordi vi bruker helst andre typer av resten i pakken. Bor i Trøndelag og her har vi det på Rema ihvertfall. Edit; på Extra også! Hehe, ja, vi kaster ranch-miksen og salsaen, og liker heller ikke lompene, så det vakke dumt!! Thaaaank juu, skal se etter det i morra!! :D
Britt Banditt Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Er det ranch-miks i de pakkene? (Ihuga fan av Crispy Chicken her). De har de krydderposene på Meny, og Meny har også 50% på tex-mex torsdag-fredag-lørdag(?) hver uke, så jeg har hamstra Endret 10. juni 2015 av Britt Banditt
DysterPytten Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Bunnpris og joker kanskje? Bunnprisen ved stadiontunet har jeg funnet mye rart på, og jokeren i fredensborgveien ved Bodø vgs. Og joker i vestbyen. Bare et tips, de har ofte hatt ting jeg har leter etter. Rema1000 også forøvrig er det rart om ikke eurospar har, de har jo et sinnsykt tacoutvalg:p
missdior Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2015 Er det ranch-miks i de pakkene? (Ihuga fan av Crispy Chicken her). De har de krydderposene på Meny, og Meny har også 50% på tex-mex torsdag-fredag-lørdag(?) hver uke, så jeg har hamstra Ja, i den ene pakken! Husker ikke om det er Old El Paso eller Santa Maria sin. Men vi har ikke meny her
missdior Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2015 Bunnpris og joker kanskje? Bunnprisen ved stadiontunet har jeg funnet mye rart på, og jokeren i fredensborgveien ved Bodø vgs. Og joker i vestbyen. Bare et tips, de har ofte hatt ting jeg har leter etter. Rema1000 også forøvrig er det rart om ikke eurospar har, de har jo et sinnsykt tacoutvalg:p Må sjekke ut bunnpris vår lokale joker hadde ikke, men har kjørt til Vestbyen før for å få tak i bringebærkesam, så kan jo kjøre dit igjen ja, veit!!!! jævla eurospar. håper den nye på Koch tar det inn.
Britt Banditt Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Ja, i den ene pakken! Husker ikke om det er Old El Paso eller Santa Maria sin. Men vi har ikke meny her Aha. Den røde pakken (Santa Maria) har nok det, men jeg har alltid kjøpt den gule (Old El Paso) for syns de er best. Det er de gule som er verst å få tak i (nå tenker jeg på bare krydderet, boksen er enda verre), den røde ser jeg på flere butikker. Se etter bare krydderet fra nå Fa vil jeg tro Rimi, Mega og lignende har det røde i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå