Gå til innhold

Om det blir endringer i overgangsstønaden..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mister de som allerede mottar overgangsstønad dette? Eller er det nye søkere? Tenker på at det har kommet nytt lovforslag av regjeringen om å fjerne overgangsstønaden. Jeg har nettopp fått innvilget overgangsstønad og skal studere til høsten. Har ingen skole utover grunnskolen fra før, så er ganske avhengig av å få en utdanning for å klare meg da jeg bare kan glemme å få jobb slik som markedet er idag. 

Anonymous poster hash: 50143...0a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer neppe til å få tilbakevirkende kraft, nei.

Anonymous poster hash: a5cc7...31b
AnonymBruker
Skrevet

Kommer neppe til å få tilbakevirkende kraft, nei. Anonymous poster hash: a5cc7...31b

Alt dette bestemmes av politikerne! Ingen vet hva de finner på.

De som bestemmer er blå. Kommer det nye regler så blir det som med uføretrygden, sannsynligvis, sakene behandles på nytt etter nye regler.

Før var overgangsstønaden til barnet ble 10 år. Da det ble endret måtte folk finne løsninger i forhold til de nye reglene.

Anonymous poster hash: 232a2...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Alt dette bestemmes av politikerne! Ingen vet hva de finner på.

De som bestemmer er blå. Kommer det nye regler så blir det som med uføretrygden, sannsynligvis, sakene behandles på nytt etter nye regler.

Før var overgangsstønaden til barnet ble 10 år. Da det ble endret måtte folk finne løsninger i forhold til de nye reglene.

Anonymous poster hash: 232a2...a6d

Endringer i OS har aldri hatt tilbakevirkende kraft.

Anonymous poster hash: a5cc7...31b

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer lønnsomt at man faktisk studerer og kommer i arbeid, enn at man står som arbeidssøker, går på sosialen osv.. 

Jeg er alene med barn og synes 100% arbeid er tøgt pga pendlingen. Jeg stiller svakere i arbeidslivet fordi jeg er lite fleksibel. Barnet må jo hentes av meg, sånn er det bare. 

Anonymous poster hash: 399ce...f0c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...