Modent Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er en kvinne som etter å ha vært gift i nesten 15 år, igjen er ut og skal prøve å finne meg noen. Er litt redd at jeg blir oppfatter som desperat, har både prøver Sukker og CC uten står hel. Ikke gøy å gå ut alene og prøve i finne noen, det er nesten som vi single kvinner er som fluepapir på gutter på 20-25 år. Jeg ønsker å treffe noen på min egen alder, og mitt spørsmål hvor er den beste plassen å treffe folk. Er litt uten trening etter å ha vært borte fra dating i over 20 år.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hvilken by bor du i da? Anonymous poster hash: 1e898...53c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Samme her... Følger....Anonymous poster hash: 58780...5f0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Fritidsinteresser er den enkleste måten å bli kjent med nye på. Anonymous poster hash: 187d9...672 1
Engel Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Er snart der jeg også, selv om jeg har et år med separasjon foran meg først, så jeg har god tid ennå. Men har jo gjort meg noen tanker om hva jeg ønsker meg i fremtiden når jeg ikke har mulighet til å dele den med han som jeg fortsatt ser på som "mitt livs kjærlighet". Og fritidsinteresser er viktig, så det blir nok der jeg må prøve å finne noen. Men det blir jaggu ikke lett her på et relativt lite sted, og med eksmann som vanker i samme miljø... Trening, sykling, friluftsliv... Jeg vurderer å melde meg på kajakk-kurs til neste sommer. Det er ikke lett å bli kjent med noen på treningsstudioet føler jeg, så det gjelder å hive seg med på litt mer "gruppe-aktiviteter" tror jeg. Som gjerne har litt mer sosial setting også. Men jaggu er dette skremmende, har ikke datet på neste 20 år jeg heller. Og jeg er definitivt ikke blitt mindre kresen på de 20 åra...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Jeg er en kvinne som etter å ha vært gift i nesten 15 år, igjen er ut og skal prøve å finne meg noen. Er litt redd at jeg blir oppfatter som desperat, har både prøver Sukker og CC uten står hel. Ikke gøy å gå ut alene og prøve i finne noen, det er nesten som vi single kvinner er som fluepapir på gutter på 20-25 år. Jeg ønsker å treffe noen på min egen alder, og mitt spørsmål hvor er den beste plassen å treffe folk. Er litt uten trening etter å ha vært borte fra dating i over 20 år. Hva er CC? Anonymous poster hash: 91b5d...9fe
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Hva er CC? Anonymous poster hash: 91b5d...9fe Cottage cheese. Anonymous poster hash: 104c9...1c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå