Gå til innhold

Når daten glemmer at man har en date..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når daten din glemmer at dere skal på date? 

Minner dere vedkommende på det eller må man innse at man ikke var så interessant for den andre personen siden det ble glemt og gå videre? 

Anonymous poster hash: 98255...467
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er snakk om første date. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på grunnen til at du ble glemt. Om du ble glemt fordi han dro ut på byen med venner er en ting, men om du ble glemt fordi det vare masse å gjøre på jobben og han måtte jobbe overtid er jo noe annet.

Anonymous poster hash: e5dfb...a9c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på grunnen til at du ble glemt. Om du ble glemt fordi han dro ut på byen med venner er en ting, men om du ble glemt fordi det vare masse å gjøre på jobben og han måtte jobbe overtid er jo noe annet.

Ser ikke forskjell på de to eksemplene. Galt å glemme uansett

Anonymous poster hash: 2bfc6...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hatt første date enda. Men han har lagt andre planer den dagen vi hadde avtalt date..han fortalte om det tidligere idag. Vet ikke om jeg skal minne han på det eller bare droppe det. 

Skrevet

Jeg er absolutt den typen som kan glemme en date eller annen ting som jeg egentlig gleder meg veldig til, når det er noe som gjør meg nervøs...

Men allikevel forstår jeg godt at de fleste synes det er galt å glemme og at da man ikke er interessert nok o.l., men dette stemmer ikke alltid.

Om jeg var i din situasjon ville jeg ikke gi opp pga det, men jeg ville heller ikke minne om avtalen fordi når man er tidlig i datingfasen, kan dette fort blitt mistolket.

Så jeg hadde heller spurt med et veldig spørsmålstegnstemme:"når var det vi skulle på date igjen? Måtte avtale noe med en venninne, men ble usikker på om vi skulle møtes den dag"

Det ville være synd å glemme vedkommende om det viser seg at det ikke hadde noe med grad av interesse å gjøre.

Glemmer vedkommende igjen en date, da må du finne ut om h*n er glemsk eller uinteressert. Men minn ham/henne om den glemte datoen med det samme du merker det, og ikke i etterkant da du kanskje ikke vil høres naturlig ut, og det kan fort føre til gjensidig misforståelse...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er absolutt den typen som kan glemme en date eller annen ting som jeg egentlig gleder meg veldig til, når det er noe som gjør meg nervøs...

Men allikevel forstår jeg godt at de fleste synes det er galt å glemme og at da man ikke er interessert nok o.l., men dette stemmer ikke alltid.

Om jeg var i din situasjon ville jeg ikke gi opp pga det, men jeg ville heller ikke minne om avtalen fordi når man er tidlig i datingfasen, kan dette fort blitt mistolket.

Så jeg hadde heller spurt med et veldig spørsmålstegnstemme:"når var det vi skulle på date igjen? Måtte avtale noe med en venninne, men ble usikker på om vi skulle møtes den dag"

Det ville være synd å glemme vedkommende om det viser seg at det ikke hadde noe med grad av interesse å gjøre.

Glemmer vedkommende igjen en date, da må du finne ut om h*n er glemsk eller uinteressert. Men minn ham/henne om den glemte datoen med det samme du merker det, og ikke i etterkant da du kanskje ikke vil høres naturlig ut, og det kan fort føre til gjensidig misforståelse...

Helt enig, bortsett fra at jeg kanskje ville byttet ut ordet "date" med "møtes".

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert.

Anonymous poster hash: 2bfc6...a64

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på grunn, f. eks. uplanlagt vakt på jobb, overtid e.l. eller noe annet alvorlig familiært som dukker opp, så ser jeg gjennom fingrene på det. For aktive mennesker skjer ting i livet iblant, sånn er det bare. 

Så kommer det jo an på om det bare er enkelttilfeller eller noe som skjer jevnlig. Skjer det ofte så tenker jeg at hun nok ikke er så interessert og da gidder jeg heller ikke å bruke tid på noen som ikke respekterer min egen tid. 

Anonymous poster hash: 44faf...155
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, men hadde ikke bare glemt dersom jeg var intressert.

Anonymous poster hash: 94919...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for innspill :) TS

Gjest iGirl
Skrevet

Det ville fortalt meg akkurat nok om hvem han er som person til å vite at han ville vært totalt uinteressant som kjæresteemne for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ville fortalt meg akkurat nok om hvem han er som person til å vite at han ville vært totalt uinteressant som kjæresteemne for meg.

Ja, du har kanskje et poeng.. tror han er en ganske surrete, glemsk person og det er jo ikke sikkert det blir så mye bedre med tiden heller hvis det skulle vise seg å klaffe. 

TS

Gjest iGirl
Skrevet

Ja, du har kanskje et poeng.. tror han er en ganske surrete, glemsk person og det er jo ikke sikkert det blir så mye bedre med tiden heller hvis det skulle vise seg å klaffe. 

TS

Noen synes sikkert det er kjempenusselig med en vimsete fjomp, men jeg tenker at det iallefall ikke er noe for meg. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen synes sikkert det er kjempenusselig med en vimsete fjomp, men jeg tenker at det iallefall ikke er noe for meg. :)

:fnise: Vimpsete fjomp.. nei, jeg liker det ikke selv egentlig, har vært sammen med en sånn tidligere og det ble et mas til slutt.. måtte minne han på å huske alt mulig, følte meg som mammaen hans til slutt.. :s 

TS

Gjest iGirl
Skrevet

:fnise: Vimpsete fjomp.. nei, jeg liker det ikke selv egentlig, har vært sammen med en sånn tidligere og det ble et mas til slutt.. måtte minne han på å huske alt mulig, følte meg som mammaen hans til slutt.. :s 

TS

Word.

Skrevet

:sjokk: en bestemt ung frøken! :P

Gjest iGirl
Skrevet

:sjokk: en bestemt ung frøken! :P

Det skal være snickers og twist!  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...