Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være minst mulig sykmeldt så har jeg spurt om reisetilskudd i stedet.

På arket så står det at jeg får reisetilskudd 10.06-2015 og t.o.m 12.06.2015.

Skal jeg bare bestille vanlig taxi da og spare på kvitteringene for å så gi de til arbeidsgiver? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du da spørre arbeidsgiveren om. Vi vet da ikke hva slags avtale du har med din arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 8891f...dbe

Skrevet

Dette må du da spørre arbeidsgiveren om. Vi vet da ikke hva slags avtale du har med din arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 8891f...dbe

Det skjønner jeg godt ;p

Avtalen var at han heller ville ha meg på jobb og betale for transport enn å ha med sykmeldt.

Er det vanlig taxi jeg bestiller og gir han kvitteringen for alle turene til og fra arbeid da? Ja, jeg går ut i fra det. 

Takk for svar!

Skrevet

Bare et dumt spørsmål; hvorfor kan du dra på jobb hvis du får dekket transport? Hvis du er syk nok til å ha sykmelding...

Skrevet

Bare et dumt spørsmål; hvorfor kan du dra på jobb hvis du får dekket transport? Hvis du er syk nok til å ha sykmelding...

Operert i et kne :) 

Utrolig kjedelig å sitte stille hjemme alene. Har stillesittende arbeid uansett så kan likesågreit sitte stille der å jobbe.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

For å være minst mulig sykmeldt så har jeg spurt om reisetilskudd i stedet.

På arket så står det at jeg får reisetilskudd 10.06-2015 og t.o.m 12.06.2015.

Skal jeg bare bestille vanlig taxi da og spare på kvitteringene for å så gi de til arbeidsgiver?

Så lenge det er i arbeidsgiverperioden så avtaler du med sjefen om hvordan dere vil gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Nav som dekker dette?

Anonymous poster hash: 1ffe4...94a

Skrevet

Nav som dekker dette?

Anonymous poster hash: 1ffe4...94a

Nei, nav dekker ikke før etter før rundt 14-16 dager (jeg husker ikke eksakt antall). Uansett er det ikke så lang tid det er snakk om så det er sjefen som må dekke det. 

Skrevet

Regner med det menes vanlig taxi :) Buss ville jo blitt helt ulogisk...da måtte du jo gått med kneet til bussen fra hjemstedet ditt og gått fra bussen fra busstoppet til jobb. Meningen er vel at du skal komme deg helt til døren og ha minst mulig belastning/fare for å skade kneet underveis. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar taxi eller kjører til jobb. Tar vare på kvitteringene og sender til NAV for utbetaling,det er et skjema du må skrive ut og legge ved.du må avtale med arbeidsgiver om de vil legge ut før deg i denne tiden,det er lang behandlingstid hos nav.min arbeidsgiver legger ut for meg,så det er veldig greit.☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...