AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg veide meg for lenge siden, og da veide jeg ca 65 kg, men for noen dager siden så veide jeg meg ca på kvelden, og da veide jeg 67 kg… Jeg har til og med gått ned i vekt, så hvordan kan dette stemme? Når er det vekta er riktig? Når på dagen skal man veie seg? Jeg er jo "tynn" på morgenen, flat mage, men utover dagen/kvelden så står magen ut, som om jeg er gravid. Er det om morgenen man veier det man veier? Anonymous poster hash: a10f1...316
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 En bør veie seg om morgenen, uten klær, etter at en har tisset og en må ikke drikke eller spise noe først selvfølgelig. Anonymous poster hash: f7910...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 En bør veie seg om morgenen, uten klær, etter at en har tisset og en må ikke drikke eller spise noe først selvfølgelig. Anonymous poster hash: f7910...5fe Okei, takk så hvis den for eksempel viser 65 kg, så kan jeg si at jeg veier 65 kg? ts Anonymous poster hash: a10f1...316
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Vekten kan svinge mellom 0-5 kg i løpet av dagen, dette beror på væskebalanse og mat. Lurest å veie seg på morgenen etter å ha tisset og/eller hatt avføring. Tips; Ikke vei deg ofte, bruk heller målebånd. Anonymous poster hash: d8858...df9
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Okei, takk så hvis den for eksempel viser 65 kg, så kan jeg si at jeg veier 65 kg?ts Anonymous poster hash: a10f1...316 Du veier jo så mye som det står på vekta Du er lettere på morgenen enn på kvelden.
Gjest Honeyblossom Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Alltid best på morningen etter at man har tømt seg og før man spiser/drikker noe Det er også veldig normalt at vekten er litt forskjellig fra dag til dag pga væskebalansen i kroppen. For oss kvinner er det også veldig vanlig at vekta øker rett før/under mensen. Veldig irriterende, men sånn er det bare. Jeg er også helt flat om morgenen, mens jeg blir litt oppblåst iløpet av dagen og har litt større mage på kvelden. Kommer veldig ann på hva jeg har spist
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Ja det har det. Vekten kan variere litt fra dag til dag også. Det vil ikke si at du har gått opp men feks har mye vann i kroppen eller hva du spiste dagen før. Feks jeg.. Mandag 64 kg Tirs 63, 5 kg Ons 65 kg Tors 63 kg Fre 64 kg. Det mest riktige tallet er egentlig å regne ut gjennomsnittsvekta her. Prøver bare å få fram at vekten varierer uten at du har lagt på deg. Anonymous poster hash: 9289c...08a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Prøv, vei deg når du står opp etter at du har vært på toalettet og før du spiser eller drikker. Så kan du veie deg igjen på kvelden og sammenligne.Anonymous poster hash: 8c7de...fb6
Rozárka Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Jeg veide meg for lenge siden, og da veide jeg ca 65 kg, men for noen dager siden så veide jeg meg ca på kvelden, og da veide jeg 67 kg… Jeg har til og med gått ned i vekt, så hvordan kan dette stemme? Når er det vekta er riktig? Når på dagen skal man veie seg? Jeg er jo "tynn" på morgenen, flat mage, men utover dagen/kvelden så står magen ut, som om jeg er gravid. Er det om morgenen man veier det man veier? Anonymous poster hash: a10f1...316 Du må huske at i løpet av en dag spiser og drikker du. Vei avføringen og urinen så vil du få en oppdagelse. (Selvsagt skal du ikke begynne med det. Æsj. Det var bare for å forklare hva som veier 2kg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå