AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 http://www.side2.no/underholdning/9-ting-du-lrer-i-lpet-av-20-arene/3422797424.html Denne artikkelen gjør meg faktisk trist. Jeg er snart 30 år, og har ikke oppnådd noe av dette. Det eneste er at jeg er opptatt av er å spare penger. Jeg har ingen karriere, jobb, vennekrets.. Fylla har jeg riktignok aldri heller likt, så den er grei. Anonymous poster hash: 3cb22...c22
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Faktisk talt føler jeg fremdeles at jeg er den sjenerte og selvkritiske tenåringen.. Anonymous poster hash: 3cb22...c22 1
karroo Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Okei den artikkelen var faktisk veldig teit! Det er umulig å si hva man skal lære i løpet av en tid i livet. Noen gjør det, andre ikke. Det er ingen fasit. Så lenge du er glad, så lenge du klarer deg i hverdagen. Ja- hvorfor skal man bry seg om hva en artikkel på internett sier. Håper du skjønner at du har sikkert mye annet som andre ikke har, Venner kan du alltids skaffe deg, jobb også. Kanskje det virker tungt, kanskje det er mye i livet ditt som akkurat stopper denne prosessen. Det er eneste du som kan gjøre noe med det, ingen andre. Det er opp til deg, alt jeg kan gjøre er å ønske deg lykke til! Du er ikke alene.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Når jeg var 28 år, følte jeg meg fortsatt som jeg var 18 .... helt til en 18-åring påpekte "hva har du gjort de siste 10 årene, da?" Ikke en dritt .. men så passerte jeg 30, og jeg ble 32 før jeg skjønte hva jeg ville med livet mitt. Jeg vil si at alder bare er et tall, men man erfarer hele tiden. Noen erfarer mer enn andre innen man er 30, og man modnes forskjellig. Noen møter mer motgang er andre, og vi formes av våre omgivelser. Derfor er det ikke alle som har alt på stell til de er 25 år, og det er helt normalt å være forvirra og ung når man passerer 30. Det værste jeg vet er når jeg møter folk som forventer at man skal ha alt på plass når man er 30, for da er man ferdig med å leve. Og om du ikke går under den kategorien, så er du et utskudd. For hva er egentlig rett? Det som er rett for deg, er ikke rett for meg, og omvendt. Anonymous poster hash: 47efe...87d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er enig i mye i artikkelen, men ikke dette : Men når man nærmer seg 30 så har man fått seg fast jobb, kjøpt seg sin egen bolig, og kanskje fått samboer og barn. Jeg har ikke fått meg fast, jobb, jeg har ikke kjøpt min egen bolig, jeg har ikke samboer eller barn, og jeg er 34 år. De fleste jeg kjenner har kanskje fast jobb, eller er på slutten av et studie, og de fleste kjøpte seg bolig når de passerte 30 år. Men veldig mange har fortsatt ikke funnet den rette og veldig få ha barn. Anonymous poster hash: 47efe...87d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 http://www.side2.no/underholdning/9-ting-du-lrer-i-lpet-av-20-arene/3422797424.html Denne artikkelen gjør meg faktisk trist. Jeg er snart 30 år, og har ikke oppnådd noe av dette. Det eneste er at jeg er opptatt av er å spare penger. Jeg har ingen karriere, jobb, vennekrets.. Fylla har jeg riktignok aldri heller likt, så den er grei.Anonymous poster hash: 3cb22...c22 Det ene punktet handlet jo om sammenligning med andre og de de har oppnådd. Det er jo det du gjør nå. Drit i andre, og tenk hva du vil ha ut sv livet ditt. Jeg er ferdig med studiene mine, og selv om andre kanskje festet hver helg - gjorde ikke jeg det. Fest kanskje en gang i halvåret. Ikke bry deg om hva andre har oppnådd, men bry deg om det du ønsker gjøre nå. Ikke på alt det du ikke har opplevd - for det vil gjøre det verre for deg selv Anonymous poster hash: 7975b...a89
Puny Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Kjente meg igjen i mye av det, men ikke alt selvsagt
Gjest Bergtekjen Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Ein artikkel som seier "å sammenligne seg selv med andre er meningsløst" og gjennom heile seier kva du bør ha lært.... Her synast eg det er noko som ikkje stemmer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Skrevet 11. juni 2015 http://www.side2.no/underholdning/9-ting-du-lrer-i-lpet-av-20-arene/3422797424.html Denne artikkelen gjør meg faktisk trist. Jeg er snart 30 år, og har ikke oppnådd noe av dette. Det eneste er at jeg er opptatt av er å spare penger. Jeg har ingen karriere, jobb, vennekrets.. Fylla har jeg riktignok aldri heller likt, så den er grei. Anonymous poster hash: 3cb22...c22 Listen handler da ikke om hva man har "oppnådd", bare ting de fleste erfarer. At du blir deppa av dette og henger deg opp I EN setning tyder kanskje på at du ikke er helt fornøyd med livet ditt, uavhengig av hva du leser på Side2? Den treffer kanskje bare en nerve. Anonymous poster hash: 64eda...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå