solfaktor1 Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Føler dere at det fungerer? Hva slags forandringer legger dere merke til? Jeg har prøvd litt (bare hjemme med youtube videoer) og merker at det er veldig tungt i begynnelsen. Veldig fint om noen har erfaringer å dele og kan fortelle litt!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Det blir lettere med tiden. Ta det jevn og trutt i uka så merker du formen kommer seg etterhvert. Anonymous poster hash: 43356...0d8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Gjort riktig blir pilates tyngre jo sterkere du blir, fordi du gjør teknikken riktig, og dermed bruker flere muskler. Jeg har hatt god effekt av pilatesAnonymous poster hash: 9c449...99a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Etter 5 uker med pilates en gang i uken og en styrkeøkt, variert kosthold og gikk til/fra skole så mistet jeg 5 cm rundt midjen(uten og gå ned i vekt) Plutselig kunne jeg ta ordtlig knebøy, og fikk ellers mye bedre til teknikker på styrkeøkten(KB) etter jeg startet med pilates. Pilates anbefales sterkt fra min side! Anonymous poster hash: c8315...d1f
Sassenach Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Har du noen gode videoer å dele, TS? Kan godt tenke meg å teste ut dette. :-)
solfaktor1 Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Har du noen gode videoer å dele, TS? Kan godt tenke meg å teste ut dette. :-) Den her er den siste jeg prøvde, kjente det sikkelig i kroppen dagen etter! Men så trener jeg ikke til vanlig heller da, hehe.. https://www.youtube.com/watch?v=Vj2JT29CNUQ Endret 10. juni 2015 av solfaktor1
leonie Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Jeg trente pilates for noen år siden og da gikk jeg både ned i vekt og ble sterkere i kroppen (mest rygg og mage). Det var derimot det eneste jeg trente, så jeg gikk lei, men nå tror jeg at jeg nesten må prøve igjen Blir sikkert lettere dersom jeg kun trener pilates 1-2 ganger i uken. 3
leonie Skrevet 11. juni 2015 #8 Skrevet 11. juni 2015 Jeg trente forresten Winsor Pilates og fulgte som oftest dette programmet: 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå