AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg bruker skrubb daglig, men jeg har en del sorte ormer som jeg har hatt siden jeg kom i puberteten (det er begynt å bli en stund siden)! Jeg får dem rett og slett ikke opp/ut av huden. De sitter på nesen og jeg har noen få på haken også. Har ikke råd til hudpleier for tiden, men jeg er så utrolig lei av å se på de små sorte prikkene. Kan dere anbefale en peeling som kan funke på disse gamle svina? Anonymous poster hash: 887b7...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Del Skrevet 9. juni 2015 Prøvd grønnleiremaske? Synes det funker bra. Eventuelt gå og få dem klemt ut hos hudpleier. Litt drøye fruktsyrepeeler o.l. kan også ta mye hudormer. Man kan klemme ut selv med en steril nål (kjøp kanyle til en femmer på apoteket) og riktig verktøy, sånn hudormutklemmersak og noe q-tips. Ikke bruk skitne negler, og bruker du fingre så ha et papir på. Damp huden først slik at porene åpner seg og trykk hudorm-dingsen på nesa, er det noen sorte plugger som er helt umulige så stikk nålen i. http://rensemaske.no/hudorm-fjerner-blackhead-tool Anonymous poster hash: 5c4b3...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå