AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Slanker du deg før bryllupet for å bli fin? Hvis ja, kommer du til å holde på vekta i etterkant? Anonymous poster hash: 66ab0...fc2 1
Gjest What2say Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Nja, ikke egentlig. Men jeg prøver jo så klart å holde meg "fit" slik at jeg ikke blir større heller. Er vel normalvektig ca. Jeg tror hvis man stresser med å skulle slanke seg, så går man bare på en smell. Jeg tror det er bedre å heller bare ta det med ro, prøve å spise sunnere og kanskje få inn en liten treningsøkt eller to i uken. Da holder man seg sånn ca i sjakk 1
melatonin Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Nei, har ikke mye å slanke bort. Men har alikevlem vært en flott motivasjon til å spise sunt for flott hud, og trene styrke som pokker for kunne vise fram muskler... ja er treningsfriiiik. Jeg håper at jeg fortsatt etter bryllupet klarer å holde meg så sunn, for føler meg så bra nå!
Blosa Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Ja. Slanker meg. Selv om det ikke er så lett 😕 skal holde vekta etterpå ja. Har blitt glad i å trene og spise sunnere. Blitt mer bevisst på vekta og 😉 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Har aldri spist så mye burger og pizza som jeg gjorde to ukene før bryllupet. Anonymous poster hash: 2f985...ea8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Har aldri spist så mye burger og pizza som jeg gjorde to ukene før bryllupet. Anonymous poster hash: 2f985...ea8 Går fint an å slanke seg selv om man spiser mye junk food. Det var jo en som levde på Mækkern i flere måneder og gikk ned mange kilo. Anonymous poster hash: 66ab0...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå