AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Bestillte noen klær på zalando.no for første gang den 3. juni og tenkte det var passe tidlig ute siden jeg hadde planer om å bruke den ene kjolen denne helgen, men først I DAG fikk jeg mail om at bestillingen var bekreftet og innlevert i Tyskland. Har noen av dere bestillt fra zalando og vet hvor lang tid det pleier å ta før pakken kommer frem??Anonymous poster hash: d9878...d10
Lille Rosa Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Normalt har det tatt en ukes tid. Opplevde en gang at det tok to uker, men som regel går det ikke mange dagene over en uke. Endret 9. juni 2015 av Lille Rosa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Min kom før uken var omme. 3-5 dager Anonymous poster hash: 1a4f1...36b
Avogadro Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Selve frakten pleier ikke å ta mer enn 2-3 dager, men det tar en stund før de faktisk sender ut varene, opplevd det samme selv :/
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Bestilte på mandag og fikk pakken i dag Sist jeg bestilte tok det ca en uke. De brukte sikkert 2-3 dager før varen ble sendt. De burde skaffe seg ekspress-levering. Hadde gjerne betalt litt ekstra for hurtig levering de gangene jeg trenger det. Anonymous poster hash: 8dad8...ecd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Skrevet 11. juni 2015 Tror det kommer litt an på hvor du bor også. Går raskere hvis du bor i Oslo og omegn. Varen min ankom Oslo i natt, og i dag tidlig var den framme til utleveringssted. Når jeg er i Trondheim tar det gjerne en ekstra dag, fordi den fraktes ikke direkte dit, men til Oslo, før den sendes videre igjen. Anonymous poster hash: 8dad8...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå