Gå til innhold

Lang leveringstid hos Zalando.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestillte noen klær på zalando.no for første gang den 3. juni og tenkte det var passe tidlig ute siden jeg hadde planer om å bruke den ene kjolen denne helgen, men først I DAG fikk jeg mail om at bestillingen var bekreftet og innlevert i Tyskland.

Har noen av dere bestillt fra zalando og vet hvor lang tid det pleier å ta før pakken kommer frem??

Anonymous poster hash: d9878...d10

Skrevet (endret)

Normalt har det tatt en ukes tid. Opplevde en gang at det tok to uker, men som regel går det ikke mange dagene over en uke.

Endret av Lille Rosa
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

8-10 dager.  :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Min kom før uken var omme. 3-5 dager :) 

Anonymous poster hash: 1a4f1...36b
Skrevet

Selve frakten pleier ikke å ta mer enn 2-3 dager, men det tar en stund før de faktisk sender ut varene, opplevd det samme selv :/

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte på mandag og fikk pakken i dag :)

Sist jeg bestilte tok det ca en uke. De brukte sikkert 2-3 dager før varen ble sendt.

De burde skaffe seg ekspress-levering. Hadde gjerne betalt litt ekstra for hurtig levering de gangene jeg trenger det.

Anonymous poster hash: 8dad8...ecd
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer litt an på hvor du bor også. Går raskere hvis du bor i Oslo og omegn.
Varen min ankom Oslo i natt, og i dag tidlig var den framme til utleveringssted.

Når jeg er i Trondheim tar det gjerne en ekstra dag, fordi den fraktes ikke direkte dit, men til Oslo, før den sendes videre igjen.

Anonymous poster hash: 8dad8...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...