Gå til innhold

Synes du det gjør vondt å vokse/epilere leggene og lårene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 2f399...87f

Videoannonse
Annonse
Gjest Caress
Skrevet

JAA!!!! 

Men det er vel som med napping av øyenbryn da, vondt de første gangene og så gjør det ikke noe mer. 

Skrevet

Epilering av den første leggen går helt fint... Litt ut i legg nummer to begynner det å gjøre vondt. Jeg gidder ikke å fjerne håret på lårene :P

AnonymBruker
Skrevet

Åja, ga opp å epilere leggene, aldri epilert lårene. Bikinilinjen og under armene går helt fint,

Anonymous poster hash: 8187c...9bd

Skrevet

Epilering gjør egentlig bare vondt dersom hårene er lange og første gang på en stund, etter det gjør det meg lite. 

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Epilering synes jeg ikke gjør vondt, men voksing er veldig smertefullt! Det kommer selvfølgelig an på området du vokser da, leggene er jo mye mindre ille andre steder på kroppen. 

Gjest Beena
Skrevet

Syntes det går fint å epilere leggene, merker ikke så mye til det lenger. Lårene derimot blir jeg liksom aldri vant til. :P Det er mest vondt hvis hårene er lange og jeg ikke har gjort det på en stund, merker lite smerte i sommersesongen :)

Tror ikke jeg har vokset siden jeg var 15 eller noe, så kan ikke sammenligne. Syntes det er så mye styr med voksing.

AnonymBruker
Skrevet

Dere må ta en varm dusj før epilering. Gjør ikke vondt i det hele tatt da, bare kiler litt.

Anonymous poster hash: a5162...96c

AnonymBruker
Skrevet

Epilering av legger gjør bare vondt den første gangen, eller hvis det har gått lang tid siden sist og hårene er lange. Men ellers gjør det ikke vondt.

Bikinilinje kan jeg IKKE epilere. Det gjør så sykt vondt at jeg kan ikke beskrive det engang. Mulig det blir bedre der også etterhvert, men jeg klarer ikke komme meg gjennom første gangen engang.

Anonymous poster hash: 08ca0...389
Skrevet

Prøvde å epilere bikinilinjen en gang, holdte på å besvime av hvor vondt det var. Leggene var det ikke noe problem det, det var nesten behagelig (.. etter 2. gang) 

Gjest Daenerys
Skrevet

Var ganske nervøs første gang jeg skulle epilere beina, men det kilte jo bare såvidt. Ikke vondt en plass. Har prøvd både på lange hår og korte. Har forsøkt under armene også, ikke vondt det heller.

Skrevet

Ja, helt forferdelig. Holder meg til barberhøvelen, jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør litt vondt (stikker til), men ikke så ille at jeg gruer meg eller noe. Tar også under armene med epileringsmaskinen. Har prøvd i underlivet, men gudameg så vondt! (Og jeg har pleid å vokse selv). 

Synes generelt at voksing er bedre, der har du litt mer vondt, men kun en gang fortere ferdig. Men velger epilering siden det er så mye enklere. 

Anonymous poster hash: b7af8...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...