AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Selv om jeg er slank så er jeg veldig utrent. Klarer blant annet ikke å ta én skikkelig armheving, og veldig mange øvelser er så tunge for meg at jeg mister motivasjonen. Er det noen her som har noen tips til øvelser som ikke er alt for tunge? Jeg trenger å bli sterkere i både armer, skuldre, rygg, mage og bein, men det er overkroppen som trenger det mest. Øvelsene bør også være enkle å gjøre riktig. Anonymous poster hash: e547e...dd8
Gjest Gjest_Idja Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Er du villig til å kjøpe utstyr? Som manualer, eller helst slynger? Slynger er genialt for trygg hjemmetrening med mange måter å variere på. Har du manualer kan du begynne med 30 day shred eller butt bible eller er an de mange andre "fin dame skal lære deg å bli fin og fit"-programmene der ute. Fitnessbloggen hadde et greit kroppsvektprogram liggende ute før, men jeg finner det ikke igjen.
Gjest Caress Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Armhevinger kan du trene deg opp til ved å gjøre de mot en vegg eller et bord f.eks for å ikke ha all vekten på med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå