AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 ..fordi det dukker opp tullinger som enten skal krangle for ingenting, slenge dritt, avspore eller hetse deg? I 95% av trådene jeg starter, dukker det sånne opp. Da gidder jeg ikke mer, tråden blir jo helt ødelagt...Anonymous poster hash: 260eb...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Enig. Er ikke sjelden jeg bare ignoerer tråden pga at noen(ofte flere) ødelegger den. Det er så synd at kulturen er slik på KG.. En del skal bare krangle for ingenting og er så ekstremt hissige. Tar alt i verste mening og tolker alle innlegg i hytt og pine. Anonymous poster hash: 45823...f2f
Gjest imperio Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg slutter når jeg får svar på det jeg trenger. Og blir lei av avsporing, kritisering og angrep. Om jeg for eksempel spør om "Tips til gode hårkurer til slitt hår". Også begynner 6 stk å skrive "hvorfor kan du ikke bare klippe håret ditt, så trenger du ikke hårkur", og "du må ta bedre vare på håret ditt, gjør ditt og datt så trenger du ikke hårkur". Så kommer det en person og skriver "*** fra den og den butikken er kjempe bra, anbefaler den på det sterkeste". Men de plagsomme folkene gir seg fortsatt ikke, "det er din egen feil at håret er slitt, hvorfor syter og klager du over det. Kvinnfolk er så sære". Da blir jeg bare irritert og lei. Og om jeg da svarer "jeg bruker ikke varmeelementer, og tar vitaminer og spiser sunt etc" så får jeg svar tilbake "men du gjør jo noe feil når du trenger hårkur. Du må gjøre ditt og datt", "du må slutte å gjøre det, du må gjøre det og du er så teit som spør om hårkur når du ikke gjør det jeg sier". Da blir jeg irritert og forlater tråden. Folk som ikke kan å svare på hovedinnlegget er bare plagsomme. Greit å komme med tips, men det å angripe meg når jeg gir de et svar, det er bare unødvendig og viser at de vil ha rett i alt.
Gjest agnesb Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Jeg slutter når jeg får svar på det jeg trenger. Og blir lei av avsporing, kritisering og angrep. Om jeg for eksempel spør om "Tips til gode hårkurer til slitt hår". Også begynner 6 stk å skrive "hvorfor kan du ikke bare klippe håret ditt, så trenger du ikke hårkur", og "du må ta bedre vare på håret ditt, gjør ditt og datt så trenger du ikke hårkur". Så kommer det en person og skriver "*** fra den og den butikken er kjempe bra, anbefaler den på det sterkeste". Men de plagsomme folkene gir seg fortsatt ikke, "det er din egen feil at håret er slitt, hvorfor syter og klager du over det. Kvinnfolk er så sære". Da blir jeg bare irritert og lei. Og om jeg da svarer "jeg bruker ikke varmeelementer, og tar vitaminer og spiser sunt etc" så får jeg svar tilbake "men du gjør jo noe feil når du trenger hårkur. Du må gjøre ditt og datt", "du må slutte å gjøre det, du må gjøre det og du er så teit som spør om hårkur når du ikke gjør det jeg sier". Da blir jeg irritert og forlater tråden. Folk som ikke kan å svare på hovedinnlegget er bare plagsomme. Greit å komme med tips, men det å angripe meg når jeg gir de et svar, det er bare unødvendig og viser at de vil ha rett i alt. du, du burde ta en hårkur? Endret 9. juni 2015 av agnesb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Jeg slutter når jeg får svar på det jeg trenger. Og blir lei av avsporing, kritisering og angrep. Om jeg for eksempel spør om "Tips til gode hårkurer til slitt hår". Også begynner 6 stk å skrive "hvorfor kan du ikke bare klippe håret ditt, så trenger du ikke hårkur", og "du må ta bedre vare på håret ditt, gjør ditt og datt så trenger du ikke hårkur". Så kommer det en person og skriver "*** fra den og den butikken er kjempe bra, anbefaler den på det sterkeste". Men de plagsomme folkene gir seg fortsatt ikke, "det er din egen feil at håret er slitt, hvorfor syter og klager du over det. Kvinnfolk er så sære". Da blir jeg bare irritert og lei. Og om jeg da svarer "jeg bruker ikke varmeelementer, og tar vitaminer og spiser sunt etc" så får jeg svar tilbake "men du gjør jo noe feil når du trenger hårkur. Du må gjøre ditt og datt", "du må slutte å gjøre det, du må gjøre det og du er så teit som spør om hårkur når du ikke gjør det jeg sier". Da blir jeg irritert og forlater tråden. Folk som ikke kan å svare på hovedinnlegget er bare plagsomme. Greit å komme med tips, men det å angripe meg når jeg gir de et svar, det er bare unødvendig og viser at de vil ha rett i alt. Har du link? Anonymous poster hash: a671c...254
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 ..fordi det dukker opp tullinger som enten skal krangle for ingenting, slenge dritt, avspore eller hetse deg? I 95% av trådene jeg starter, dukker det sånne opp. Da gidder jeg ikke mer, tråden blir jo helt ødelagt...Anonymous poster hash: 260eb...3ba Bedre kan det knapt skrives! Anonymous poster hash: c361a...a59
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Har du link? Anonymous poster hash: a671c...254 haha! Den der bør du ta med en klype salt tror jeg! Anonymous poster hash: 0bf47...fd8
Gjest imperio Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 haha! Den der bør du ta med en klype salt tror jeg! Anonymous poster hash: 0bf47...fd8 Har du link? Anonymous poster hash: a671c...254 Salt og litt pepper Tok bare et eksempel (som jeg fant på) på hvordan folk angriper deg for den lille ting, og nekter å holde seg til spørsmålet eller problemstillingen i hovedinnlegget. Har opplevd å spørre om trenings råd for en nybegynner, og det endte med at jeg måtte kontakte psykolog aspa for hjelp for en spiseforstyrrelse jeg ikke har Typisk KG avsporing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå