AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Har en blandingshud og huden trenger mye fukt. Av en eller annen grunn er jeg mer dehydrert enn noen gang. Har derfor tendens til rødlig hud. Har begynt å bruke Green peoples produkter og skal til hudpleier neste uke for å få renset opp. Er det noen som bruker Green people og har produktanbefalinger? Anonymous poster hash: 744d2...f91
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har dehydrert sensitiv hud, kan bli ganske rød til tider. Har prøvd Green People, men tålte ikke deres produkter. Har også prøvd Matis og Decleor (sensitiv seriene), men tålte ikke dette heller. Det siste året har jeg brukt denne: http://www.apotek1.no/produkter/avene-soothing-moisture-mask-ansiktsmaske-50ml-902407p som hudkrem (er egentlig maske), og har nå en veldig glad og fin hud Anonymous poster hash: 164d1...f76
Cathj Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Nr. 1: Drikk mer vann Nr. 2: http://www.sephora.com/ultra-repair-cream-intense-hydration-P248407?skuId=1217744&icid2=_P248407_image eller http://www.kiehls.com/Centella-Recovery-Skin-Salve/596,default,pd.html?start=20&cgid=face-moisturizers
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Ja, skal skjerpe meg å drikke mer vann. Men samtidig tror jeg det ligger "latent" i huden min fra før da jeg har seboreisk eksem. Men skal begynne med Green people produktene nå. Har rens og fuktighetskrem så er bare å starte. Har hatt en lang dvale fra å rense huden og smøre den. Har rett og slett ikke tort da jeg ikke har mye kviser nå sammenliknet med hvordan huden min var før jeg ble 20. Og da var jeg for flnk til å "pleie" huden. En stund peelet jeg hver dag med en vaskeklut pga alt flasset som kom. Lite visste jeg at flassingen skyldtes eksemet. Så nå er jeg blitt litt redd for å gjøre noe med huden i frykt av at den skal bli enda mer flassete og at jeg skal få tilbake kviser. For utenom litt hudormer på nesa, noen rødlige og flassete partier så er huden min ganske ok. Anonymous poster hash: 744d2...f91
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Er veldig glad i kaffe, men hvor mye kaffe er for mye i forhold til huden? Kjenner jo at den blir veldig lett utørket, men så er det godt med kaffekosen og. Drikker toppen to kopper kaffe. Anonymous poster hash: 744d2...f91
Cathj Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Jeg er litt i samme gate som deg. Jeg har veldig lys, sensitiv og tørr hud. Jeg kan også få så tørre partier at det begynner å flasse (spesielt på nesen), men jeg har ikke eksemen du har (men jeg har nær familie som har hatt det). Vann har hjulpet meg masse. Jeg tror ikke årets sommervær har gjort deg noe tjenester heller, da det har vært kaldt og kjipt veldig lenge, som jo huden får smake på. Hvis du er redd for å irritere huden hadde jeg brukt mest mulig naturlige produkter. Jeg har aldri prøvd Green People sine. Du kan også bruke olivenolje på de tørreste partiene i ansiktet ditt. Jeg har sovet med det over natten noen ganger. Jeg pleier å bruke denne http://www.sephora.com/argan-infinity-cream-intensive-creamy-oil-P377570?skuId=1488733&icid2=_P377570_imagei kinnene mine om natten, men olivenolje fungerer også fint. Hvis huden er tørr og flassete fra før av, så øker jo også dette sannsynligheten for at den blir irritert også, så jeg hadde absolutt ikke sluttet å smøre/rense den. Når det gjelder kaffe så er jeg også en stordrikker, og for meg har det ikke gjort noe så lenge jeg drikker rikelig med vann. Jeg er godt over 2 kopper om dagen. Kaffe er vanndrivende, så du må erstatte væsketapet som følger med når du drikker det også.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Ok. :-) Jeg får prøve å begynne med et hudpleie rituale. Kanskje investere i den fuktmasken deres også. Prøvde faktisk oil cleansing method, men ble litt for mye søl for min smak. Tror og stress etter eksamen har sitt å si. Går og venter på sensuren så mulig jeg er stressa ubevisst. Anonymous poster hash: 744d2...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå