AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Er et par gutter som skal til syden til sommeren hovedsakelig for å feste og drikke, men også for å hooke jenter å ha sex med. Etter fjorårets erfaring visste dette seg å ikke være så lett som jeg trodde det skulle bli, og den ene kvelden jeg faktisk hooka opp med noen var jeg så full at jeg ikke husker hva jeg gjorde. Så hva er trikset for å skille seg ut, når man har et helt normalt utseende..? Anonymous poster hash: 81589...1cf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Er et par gutter som skal til syden til sommeren hovedsakelig for å feste og drikke, men også for å hooke jenter å ha sex med. Etter fjorårets erfaring visste dette seg å ikke være så lett som jeg trodde det skulle bli, og den ene kvelden jeg faktisk hooka opp med noen var jeg så full at jeg ikke husker hva jeg gjorde. Så hva er trikset for å skille seg ut, når man har et helt normalt utseende..? Anonymous poster hash: 81589...1cf 1. Ikke bli dritings, og vær hyggelig! 2. Se punkt ovenfor. Anonymous poster hash: a5d12...ed0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 For en kvalm grunn til å dra på tur, er dere virkelig så desperate? Anonymous poster hash: c3918...96e 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 For en kvalm grunn til å dra på tur, er dere virkelig så desperate? Anonymous poster hash: c3918...96e Oj, skrev feil! Drar til syden for å finne en jente med en helt utrolig personlighet som jeg kan elske og ta med på en date på stranda hvor vi rir på hester i solnedgangen istedetfor å dra ut med partybåten med gutta! Videre er planen å ta henne med hjem hvor det venter et kjempe søtt bryllup hvor vi lover å elske hverandre i evig tid, akkurat som de filmene du pleier å se på når du ser for deg hvordan ditt fremtidige kjærlighetsliv skal bli. Sorry jenta mi. Gutter drar til syden for en ting, og det vet dere! Anonymous poster hash: 81589...1cf 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Sorry jenta mi. Gutter drar til syden for en ting, og det vet dere!Anonymous poster hash: 81589...1cf Og derfor holder vi oss unna, ref. erfaringen deres fra i fjor. Anonymous poster hash: 24170...4a4 4
Mynona Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Mynona, mod 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 For en kvalm grunn til å dra på tur, er dere virkelig så desperate? Anonymous poster hash: c3918...96e Kom du virkelig kun for å skrive dette? Var ikke dette TS spurte om, spar deg. Anonymous poster hash: addc8...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Er et par gutter som skal til syden til sommeren hovedsakelig for å feste og drikke, men også for å hooke jenter å ha sex med. Etter fjorårets erfaring visste dette seg å ikke være så lett som jeg trodde det skulle bli, og den ene kvelden jeg faktisk hooka opp med noen var jeg så full at jeg ikke husker hva jeg gjorde. Så hva er trikset for å skille seg ut, når man har et helt normalt utseende..? Anonymous poster hash: 81589...1cf Hei ung gutt som skal til syden. Siden du skal til Syden som betyr lite klær (shorts og t-skjorte) og siden du kun ser "normal ut" ikke noe over gjennomsnittet kjekk, så må du være ripped. Du har masse konkurranse fra lokale som har fordelen med at de er kjekke, allerede solbrune, snakker et annet språk, eksotiske og de har trent hele vinteren og bare venter på skandinaviske jenter. Anonymous poster hash: 5c00c...40a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Oj, skrev feil! Drar til syden for å finne en jente med en helt utrolig personlighet som jeg kan elske og ta med på en date på stranda hvor vi rir på hester i solnedgangen istedetfor å dra ut med partybåten med gutta! Videre er planen å ta henne med hjem hvor det venter et kjempe søtt bryllup hvor vi lover å elske hverandre i evig tid, akkurat som de filmene du pleier å se på når du ser for deg hvordan ditt fremtidige kjærlighetsliv skal bli. Sorry jenta mi. Gutter drar til syden for en ting, og det vet dere!Anonymous poster hash: 81589...1cf Mente ikke dere trengte å dra for romantikk heller, hvorfor skal alt handle om fitte for dere? Blir så kleint når dere er så desperate. Bruke penger for å få et ligg i syden, dritkult. Kom du virkelig kun for å skrive dette? Var ikke dette TS spurte om, spar deg. Anonymous poster hash: addc8...2dd Nei, kom for å svare realistisk, men så så jeg grunnen til at de ville dra dit og da orket jeg ikke det. Spar deg selv så kanskje du blir verdt mer Anonymous poster hash: c3918...96e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 Hvor er syden? Agia napa eller skrives der ayia napa ? Anonymous poster hash: 81589...1cf
Uredd Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Er et par gutter som skal til syden til sommeren hovedsakelig for å feste og drikke, men også for å hooke jenter å ha sex med. Etter fjorårets erfaring visste dette seg å ikke være så lett som jeg trodde det skulle bli, og den ene kvelden jeg faktisk hooka opp med noen var jeg så full at jeg ikke husker hva jeg gjorde. Så hva er trikset for å skille seg ut, når man har et helt normalt utseende..? Anonymous poster hash: 81589...1cf Tja. Muligens en vinnende personlighet..? Men hadde du hatt det, hadde du jo ikke trengt å spørre her...
skyflakes Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Vær sosialt oppegående, morsom og ikke drikk deg for full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå