AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Tenker på den du får kjøpt på brun og blid. Er den noe effektiv?Anonymous poster hash: 3e13f...da1
Cashbah Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jeg bruker alltid solariumskrem som beskytter mot UV og som samtidig gir meg raskere brunfarge.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg bruker alltid solariumskrem som beskytter mot UV og som samtidig gir meg raskere brunfarge. Du oppnår akkurat det samme med litt kortere solid uten å bruke den kremen. UV = brunfarge, dvs du kan ikke bli brun uten at huden blirnutsatt for uv-stråler. Anonymous poster hash: da37f...1c6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Tja, det kommer jo an på hva du er ute etter. Uten solkrem blir du fortere brun, men huden din tar også mye mer skade og du øker sjansen for hudkreft. Med solkrem er du mer beskyttet mot skade, men det tar lengre tid å bli brun. Til gjengjeld får du en jevnere brunfarge som varer lengre. Anonymous poster hash: 46b4d...3b7
Cashbah Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Du oppnår akkurat det samme med litt kortere solid uten å bruke den kremen. UV = brunfarge, dvs du kan ikke bli brun uten at huden blirnutsatt for uv-stråler. Anonymous poster hash: da37f...1c6 Vet ikke helt hva den gjør, men det funker i hvert fall. Blir mye brunere når jeg bruker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå