Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meg og samboeren ønsker å reise til Agadir til høsten.

Det jeg lurer på er hvordan man som turist kler seg der. Kan jeg gå med feks en kjole som viser litt kløft, skuldre eller lår? Eller bør jeg gå for klær som dekker alt dette?

Har prøvd å lese litt rundt, men det jeg finner er over 5 år gammelt. De anbefalte å gå med lange skjørt (under kneet) og t-skjorter/bluser som dekker skuldre og kløft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og samboeren ønsker å reise til Agadir til høsten.

Det jeg lurer på er hvordan man som turist kler seg der. Kan jeg gå med feks en kjole som viser litt kløft, skuldre eller lår? Eller bør jeg gå for klær som dekker alt dette?

Har prøvd å lese litt rundt, men det jeg finner er over 5 år gammelt. De anbefalte å gå med lange skjørt (under kneet) og t-skjorter/bluser som dekker skuldre og kløft.

Greit å køe seg litt ordentlig ja, men det er ikke snakk om å dekke seg helt til. Skal du feks innom en moske eller noe så bør man dekke hår,skuldre og knær, men er dere ute i gata kan du vise mer, men litt greit å ikke gå med kraftig utringa topp og korte shorts.

Skrevet

Greit å køe seg litt ordentlig ja, men det er ikke snakk om å dekke seg helt til. Skal du feks innom en moske eller noe så bør man dekke hår,skuldre og knær, men er dere ute i gata kan du vise mer, men litt greit å ikke gå med kraftig utringa topp og korte shorts.

Tusen takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet

Dette varierer så fra by til by. Men, skal du innrette deg litt, går du absolutt ikke med spagettistroppe-topper og singleter. Det blir ansett som litt... Horete... Korte skjørt er heller ikke helt greit. På stranda derimot, er det annerledes. Agadir er et feriested, så mye er greit der. I Rabat derimot, må man kle seg mye mer tekkelig. 

Anonymous poster hash: b1756...375
Skrevet

Dette varierer så fra by til by. Men, skal du innrette deg litt, går du absolutt ikke med spagettistroppe-topper og singleter. Det blir ansett som litt... Horete... Korte skjørt er heller ikke helt greit. På stranda derimot, er det annerledes. Agadir er et feriested, så mye er greit der. I Rabat derimot, må man kle seg mye mer tekkelig.  Anonymous poster hash: b1756...375

Takk for svar :-) Vi kommer nok til å holde oss i Agadir, men vil gjerne dra litt utenom turistområdet. På hotellet er det visst en bar, regner med at det er en av de plassene det er ok om jeg vil pynte meg litt ekstra med en kjole som har spagettistropper og utringning i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...