Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med en sånn liten høvel som er ment for øyebryn. Hvorfor? Er det ikke lettere å nappe? :)

Anonymous poster hash: 1f640...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg synes det er lettere enn å nappe. Og jeg liker ikke smerte, derfor napper jeg ikke.

Anonymous poster hash: 673b6...991

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg synes det er lettere enn å nappe. Og jeg liker ikke smerte, derfor napper jeg ikke. Anonymous poster hash: 673b6...991

Det er jo ikke vondt å nappe. Det svir litt, ja..

Anonymous poster hash: 106cc...4ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke vondt å nappe. Det svir litt, ja..

Anonymous poster hash: 106cc...4ec

Jeg synes det er vondt jo.

• Liker 3
Skrevet

Vel, napping er noe man blir vant til. I starten gjorde det uhyre vondt, men nå stikker det bare litt og så er det over. Det er der i mot opp til hver enkelt hvordan de vil forme og fjerne bryn.

Jeg brukte sånn før, men hårene måtte barberes hele tiden... så det slutta jeg med. Ellers var det helt greit :) 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Det er vel smak og behag. Personlig syns jeg det er lettere å barbere enn å nappe, men jeg får et bedre resultat når jeg napper.

Pleier å bytte litt på alt etter hva jeg har tid til/gidder :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser så snålt ut når folk har stubber etter barbering rundt øyenbrynene. Svigerinnen min har til stadighet det. Jeg lider meg heller gjennom nappingen.

Anonymous poster hash: be2e0...45a

• Liker 2
Skrevet

To grunner:

1. Jeg har operert øyelokkene og har skikkelige smerter når jeg napper i arrene.

2. Mine hår er lyse og tynne, og jeg sliter med å få tatt skikkelig tak med pinsetten uten at de ryker. Når jeg bruker min øyenbrynsbarbermaskin forsvinner hårene. Jeg får heller ikke stubber som synes.

Skrevet

Kan se fordeler ved å barbere, om man endrer mening etter masse år med barbering, så kan jo brynene gå tilbake til det gode gamle. Etter mange år med napping kommer ikke brynene til å gå tilbake til det gamle.  Etter 20 år med napping, så har brynene mine blitt formen jeg har nappet, nå plukker jeg kanskje ett hår eller to iløpet av en måned, så når det var mote med store øyenbryn så hadde ikke jeg muligheten å "bli med" på den moten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje ikke lettere å nappe men ser for meg at om jeg skulle barbert så hadde jeg barbert for mye, er så ustødig på hendene :P Napper bare bittelitt en gang i mnd, skulle jeg barbert så måtte jeg sikkert gjort det to ganger i uka som de andre plassene jeg barberer

Anonymous poster hash: 1f640...6f3

AnonymBruker
Skrevet

Litt off topic, men får dere ikke et og annet hår mellom øyenbrynet ned mot øyenlokket? 

Jeg får også øyenbrynshår som vokser feil vei, alså nedover, også er de noen øyenbrynshår som ikke vil ligge inntil huden, men står litt ut. Andre med slike "problemer"?

Anonymous poster hash: 00e8f...085
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg barberer bare der hvor det er lyse tynne hår. De har jeg ikke sjans til å ta med pinsetten, men de syns jo heller ikke når de vokser ut.

Resten napper jeg.

Skrevet

Jeg barberer først og går så over med pinsetten for å fjerne hår som vokser feil osv. Synes det tar så syyyykt lang tid å bruke pinsetten på alt. 

Skrevet

Jeg synes det er vondt jo.

Synes jeg også i begynnelsen, men tvang meg til slutt til å Gjøre det. Nå er det ikke vondt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg både barberer og napper. Barberer fordi mine vokser all over the place og det tar helt synnsykt lang tid om jeg skal nappe alt. Dessuten har jeg så lyse bryn at en ikke ser sånne "stubber" etter barbering selv på nært hold, men på avstand ser de mer definert ut når de er barbert/nappet rundt. Og å se alle disse små, lyse hårene for å bare nappe dem er jo klin umulig... Napper altså bare når jeg er kommet helt nært brynet, der er de også litt mørkere så er letter å se.

Anonymous poster hash: e108c...423
AnonymBruker
Skrevet

Raskt og smrtefritt.

Anonymous poster hash: 9d007...62a
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg også i begynnelsen, men tvang meg til slutt til å Gjøre det. Nå er det ikke vondt

Ok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det for at det gir best resultat på meg. Det tar maks 2 min. og er smertefritt, gjør det som regel når jeg renser huden, da er jeg allikevel fuktig rundt øynene. Jeg kjøper mine på Cubus, de rosa som er veldig små.

Anonymous poster hash: 96a16...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...