AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har vel egentlig lysebrunt hår, men veksler mellom å ta lyse striper om sommeren og lysebrune striper på høsten. Så jeg er jo ikke veldig drastisk når det gjelder håret. Men jeg får dessverre fort ettervekst når jeg har tatt lyse striper. Tok i går og har så lyst til at overgangen mellom sommer og høst ikke skal bli så stor. Håret mitt er slik at det lysner naturlig i sola om sommeren og mørkner om høst/vinter. Er det noe jeg kan gjøre selv? Frisøren anbefalte sølvsjampo, men jeg vet ikke helt. Er redd for at fargen skal bli for kald. Jeg kler verken for kalde farger eller gulaktig/rødlige farger. Er nokså nøytral i hudtonen. Anonymous poster hash: 7dbd7...3d0
Lady Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Vil anbefale deg å lysne håret med balayage teknikk istedenfor å stripe det lyst. Etter at jeg begynte med balayage istedenfor striper kan jeg gå i flere mnd uten å få ettervekst, siden overgangene er så naturlige:)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Takk for tipset. Men ser jo allerede en uke etter at jeg stripet håret at det blir "ettervekst". Håret mitt blir naturlig solbleket i sola om sommeren og har jeg striper i det så blir det faktisk veldig fint, men nå er det jo ikke sol. FInnes det noen sjampo som kan "blende" fargen litt mer ut i håret slik at det ikke blir så stort skille mellom striper og resten av håret på en måte. Anonymous poster hash: 7dbd7...3d0
Gjest Anjelic Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er slik type striper jeg har. Lager jo litt spill i håret, men liker ikke den etterveksten. Endret 15. juni 2015 av Anjelic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå