Gjest TomKrus Skrevet 2. september 2004 #21 Skrevet 2. september 2004 Uansett hvem de er som bommer, jeg tror det er menn med korte og små peniser som bommer mest: for de kan ikke sikte så veldig med utstyret når det er så smått. De store p****** treffer bedre for de er lange og tykke med mer kraft. Store pi**er liker du nok. Fysikk og matematikk kan du ikke. Hold deg til det første du.
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #22 Skrevet 2. september 2004 Jeg for min del heller vel mest til teorien om at barberte pikker bommer mest.
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #23 Skrevet 2. september 2004 En ting kan jeg si med sikkerhet - de slappe pikkene bommer garantert mest.
*Lene* Skrevet 2. september 2004 #24 Skrevet 2. september 2004 Knis...morsom avsporing ihvertfall.. Men til trådstarter... Ja, hender at det glir, men kanskje greit å spørre om kona vil være med først?? Tror kanskje jeg hadde satt pris på det ;-)
Gjest Gjest som skrev innlegget Skrevet 2. september 2004 #25 Skrevet 2. september 2004 Ja, hender at det glir, men kanskje greit å spørre om kona vil være med først?? Tror kanskje jeg hadde satt pris på det ;-) Nå er ikke det noe problem oss i mellom, vi har vekket hverandre flere ganger med bare å starte. Men som sagt det var aldri min intensjon å vekke henne med å bomme totalt... Hadde jeg truffet så hadde vi sannsynligvis hatt en koselig oppvåkning i sammen...
Timian Skrevet 2. september 2004 #26 Skrevet 2. september 2004 Hehe... ser for meg situasjonen, og tipper din kone allerede var halvvåken og gjorde en liten bevegelse med vilje (om så ikke med akkurat DET resultatet i tankene...) Jeg hadde i alle fall våknet dersom noen begynte å nærme seg bakfra...
*Lene* Skrevet 2. september 2004 #27 Skrevet 2. september 2004 Nå er ikke det noe problem oss i mellom, vi har vekket hverandre flere ganger med bare å starte. Men som sagt det var aldri min intensjon å vekke henne med å bomme totalt... Hadde jeg truffet så hadde vi sannsynligvis hatt en koselig oppvåkning i sammen... Ah..skjønner!! Da blir det en annen greie så lenge dere er ok med det! Men som en skriver over kan dere vel le litt av det nå? Tror min mann og jeg hadde ledd godt av det :-) Bedre lykke neste gang da..hehe :-)
Gjest IQ? Ja takk! Skrevet 2. september 2004 #28 Skrevet 2. september 2004 Matematikk: Vanskeligere å treffe med langt utstyr med høy kraft enn mer kort utstyr og lav kraft. Prøv eks å slå inn en spiker med en hammer med 3 meter langt skaft. Lett å treffe spikeren? Nix. Fy faen for et dårlig eksempel! Har du noen gang slått i en spiker? Eller tatt i en hammer? - Hvis spikeren er kort og liten så er det lettest å få den i med å bruke liten kraft. Banker du til for hardt går fingrene eller så bøyer spikeren seg. - Hvis spikeren er lang og stor så er det lettest å få den i med å bruke stor kraft. Banker du for løst så går den ikke inn ellers så hopper den bare bort fra punktet der den skal inn.
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #29 Skrevet 2. september 2004 jeg mener du traff rette hull jeg, grattis, ikke noe er som ett knull i toern på morran
Gjest Virvar Skrevet 2. september 2004 #30 Skrevet 2. september 2004 Det er ikke så lett å finne frem fra baksiden. Min erfaring er at jeg må hjelpe mye til med å vri på meg og få baken i rett vinkel, for at han skal komme inni. Og da er det hull en det er snakk om. Jeg tror at lengden på pi**en har noe å si, er den kort så må man jobbe mer med å komme tett inntil der nede. Er den lang så greier man det kanskje hvis man ligger paralelt også uten å jobbe så mye.
Gjest Tror ikke det.. Skrevet 2. september 2004 #31 Skrevet 2. september 2004 jeg mener du traff rette hull jeg' date=' grattis, ikke noe er som ett knull i toern på morran [/quote'] Bare så du vet det, gjest, er det svært få damer som vil bli tatt i "toer'n"- spesielt ikke å starte dagen med at en teiting invaderer rumpehullet! Skam deg! Æsj. Respektløst.
The NYMFO Girl:) Skrevet 3. september 2004 #32 Skrevet 3. september 2004 minn samboer, får også det innfallet inne mellom da jeg sover. men han er ikke alene om det.jeg er slik jeg også, plutselig i søvne kan jeg starte med og suge han. eller annet. han våkner etter en stund, og da går det heftig for seg. og slik er han på meg inne mellom også. om han bommer og treffer feil hull, gjør meg ingen ting. men liker man det ikke, så kan jeg jo skjønne at din samboer satte i med et hyl. :oops: men du får det sikkert bedre til neste gang :-? lykke til :-?
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #34 Skrevet 30. november 2005 Hos meg sitter rompehullet mellom skinkene... jeg vil anta at en mann med erfaring kjenner om han er mellom skinkene mine eller lengre frem mellom bena mine. Jeg antar også at en mann med erfaring kjenner at "konsistensen" rundt vagina er annerledes enn rundt rectum. Men det er meg
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #35 Skrevet 30. november 2005 Jøss, hvordan har det seg at en tråd om menn,treffsikkerhet og rompehull ble dratt opp igjen etter 1,5 år?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #36 Skrevet 30. november 2005 Bomma på hullet: ja At noen har sex med meg mens jeg sover NEI Og jeg håper jeg slipper å oppleve det også. (Men det kan jo hende kona di trives med det for alt jeg vet...) ← Jeg er så driiiiiitalei av folk her inne som istedenfor å svare på spm som blir stilt av trådstarter kritiserer det trådstarter har gjort!! (Jeg vet at dette ikke hadde noe med temaet å gjøre....)
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #37 Skrevet 30. november 2005 Jeg er så driiiiiitalei av folk her inne som istedenfor å svare på spm som blir stilt av trådstarter kritiserer det trådstarter har gjort!! (Jeg vet at dette ikke hadde noe med temaet å gjøre....) ← Det er vel en måte og hevde sin egen moral på antar jeg - for noen er dette fryktelig viktig. Og så er det jo politisk korrekt i våre dager å anse sex som overgrep dersom man ikke nærmest har skrevet avtale på forhånd om hva som er tillatt. Satt langt ute på spissen.
Gjest Aria Skrevet 30. november 2005 #38 Skrevet 30. november 2005 Hos meg sitter rompehullet mellom skinkene... jeg vil anta at en mann med erfaring kjenner om han er mellom skinkene mine eller lengre frem mellom bena mine. Jeg antar også at en mann med erfaring kjenner at "konsistensen" rundt vagina er annerledes enn rundt rectum. Men det er meg ← Og meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå