Gå til innhold

Dette var flaut...

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kone lå på siden og sov tidlig en morgen og frekke meg prøvde å få til et lite nummer. Jeg fisket frem litt glidekrem fra under puta og drømte om at jeg skulle greie å få inn p***en bakfra i det rette hullet. I det jeg "setter inn støtet" snur hun litt på seg og jeg har da greid å få penishodet såvidt innenfor analåpningen. Kona setter i et hyl for det var nok ikke verdens beste følelse, barna våkner og lurer på hva som skjedde. Og jeg ligger der og bare ønsker at det skulle være en lite hull i gulvet som jeg kunne synke ned i og forsvinne for en stund.

Flere som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bomma på hullet: ja

At noen har sex med meg mens jeg sover NEI

Og jeg håper jeg slipper å oppleve det også. (Men det kan jo hende kona di trives med det for alt jeg vet...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli truffet i søvne for å bli vekket av en giga..-byte,

men forstår meg ikke på menns problemer med å finne det rette hullet- er det så vanskelig det da?!

Undrende jente

Skrevet

men forstår meg ikke på menns problemer med å finne det rette hullet- er det så vanskelig det da?!

Undrende jente

Har litt med fysikk og vinkler å gjøre.

Skrevet

Bomma på hullet: Nei (tror nesten ikke på at det går an!) :o

At noen har sex med meg mens jeg sover: Ja (ypperlig start på dagen) :wink:

Skrevet

Bakfra er da ikke det store problemet, når man tar litt sats, særlig ikke om det er glatt pga glidekrem.

Skrevet

Nope,treffsikkerhet Poirot ;)

Hadde du gjort der der på meg hadde du sansynligvis ikke endt opp i et hull men temmelig sikkert på gulvet ja :-?

Skrevet
Nope,treffsikkerhet Poirot ;)

Hadde du gjort der der på meg hadde du sansynligvis ikke endt opp i et hull men temmelig sikkert på gulvet ja :-?

Nope hva da?

Ikke alle menn er like treffsikre.

Særlig ikke om kvinnen , som her, beveger seg.

Skrevet

Bakfra er da ikke det store problemet, når man tar litt sats, særlig ikke om det er glatt pga glidekrem.

Nei, OK da, så går det an, men det skal litt til :wink:

Skrevet

Det er fullt mulig det, har skjedd meg en gang også. Men han kom seg ikke helt inn, jeg skvatt unna fordi det gjorde så vondt. De andre gangene menn har prøvd seg på at de bomma har det vært ett dårlig forsøk på å lure meg... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Uansett hvem de er som bommer, jeg tror det er menn med korte og små peniser som bommer mest: for de kan ikke sikte så veldig med utstyret når det er så smått.

De store p****** treffer bedre for de er lange og tykke med mer kraft.

Hvis en med smått utstyr ligger bak og drømmer om å treffe, så går jo ikke det! Tenk selv da, de må jo ligge inne i deg med hele kroppen for at den i det hele tatt skal gå inn!

Skrevet

Det er fullt mulig det, har skjedd meg en gang også. Men han kom seg ikke helt inn, jeg skvatt unna fordi det gjorde så vondt. De andre gangene menn har prøvd seg på at de bomma har det vært ett dårlig forsøk på å lure meg... :roll:

Tror mer på den ja! :ler:

Skrevet
Hvis en med smått utstyr ligger bak og drømmer om å treffe' date=' så går jo ikke det! Tenk selv da, de må jo ligge inne i deg med hele kroppen for at den i det hele tatt skal gå inn![/quote']

:hoho: Kreativt!

Gjest GreenSky
Skrevet

Det har skjedd mange ganger at fyren har bomma. Det er vel ikke så lett.

Skrevet
Uansett hvem de er som bommer, jeg tror det er menn med korte og små peniser som bommer mest: for de kan ikke sikte så veldig med utstyret når det er så smått.

Hvis en med smått utstyr ligger bak og drømmer om å treffe, så går jo ikke det! Tenk selv da, de må jo ligge inne i deg med hele kroppen for at den i det hele tatt skal gå inn!

Matematikk: Vanskeligere å treffe med langt utstyr med høy kraft enn mer kort utstyr og lav kraft. Prøv eks å slå inn en spiker med en hammer med 3 meter langt skaft. Lett å treffe spikeren? Nix.

(Og uanset om teorien di stemmer: SÅ enorm forskejll i cm er det da ikke på en stor og liten penis...)

Skrevet
Min kone lå på siden og sov tidlig en morgen og frekke meg prøvde å få til et lite nummer. Jeg fisket frem litt glidekrem fra under puta og drømte om at jeg skulle greie å få inn p***en bakfra i det rette hullet. I det jeg "setter inn støtet" snur hun litt på seg og jeg har da greid å få penishodet såvidt innenfor analåpningen. Kona setter i et hyl for det var nok ikke verdens beste følelse, barna våkner og lurer på hva som skjedde. Og jeg ligger der og bare ønsker at det skulle være en lite hull i gulvet som jeg kunne synke ned i og forsvinne for en stund.

Flere som har opplevd noe lignende?

Dette her har du tatt fra en engelsk film som handler noen par som bor på en herregård på den engelske landsbygda. Skal prøve å finne ut tittelen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner godt at dette ikke var noe særlig, men ærlig talt siden dere er gift og greier må det vel være mulig å bare le av hele saken? såå krise er det vel ikke..

Gjest Gjest som skrev innlegget
Skrevet
Skjønner godt at dette ikke var noe særlig' date=' men ærlig talt siden dere er gift og greier må det vel være mulig å bare le av hele saken? såå krise er det vel ikke..[/quote']

Vi har ledd mye av det i ettertid ja. Men der og da følte jeg meg omtrent så dum som det går an bli. Alt jeg tenkte på forhånd ble plutselig til en helt annen situasjon.....

Og til alle dere andre så er jeg imponert over alle leksjonene i vinkler, kraft og lengde. Jeg skjønner ikke helt hvordan det gikk til, men jeg er vel helt normalt utstyrt så det ligger nok ikke i lengden :P

Gjest Anonymous
Skrevet

tomme teorier... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...