AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Sukk, jeg prøver å gå ned fra 59 til 55 kilo nå, og det er tilnærmet U M U L I G. Lurer på om honning som søtningsmiddel er drepen? Bruker det stort sett kun i te.. (høres kanskje ut som en dråpe i havet, men jeg må liksom ned i hver minste lille detalj for å finne ut av hva jeg må gjøre) Anonymous poster hash: 5d630...b95
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Litt honning i teen bør ikke være drepen. Det utgjør bare noen få kalorier. Er du sikker på at du BØR gå ned til 55kg? Kanskje kroppen din heller ønsker å være 59kg? Ellers så er lakrisrot-te veldig godt, og krever ingen søtning. Hvis kroppen din ikke er slik som du ønsker, kanskje styrketrening og mer mat hjelper bedre? Anonymous poster hash: 4cfa0...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 jeg tviler på at så lite honning er utslagsgivende. Du kan jo evt bytte den ut med suketter hvis du vil. Hva gjør du ellers for å gå ned i vekt? Anonymous poster hash: ed608...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå