Gå til innhold

Jenter som gamer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om jenter som gamer? Ser dere ned på dem? Dere vet, sånne jenter som ser litt tøffe ut og kanskje er bittelitt guttene selv om de er pene på sin spesielle måte. Sitter og spiller mye dataspill. 

Anonymous poster hash: a9b16...a77
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Enda en tråd om dette? Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger å diskutere dette lengre.

Jenter som er gamere har ikke en spesiell look. De ser ut som alle andre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd? Har ikke sett noen før.

Anonymous poster hash: a9b16...a77
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Det finnes mange av dem. Let litt

Skrevet

Nerdejenter er det ikke noe galt med. De fleste nerdegutter vil nok gjerne tilbringe tid med jenter som også er interessert i å game, eller drive med annen nerding.

:)

Skrevet

Bare hyggelig å ha noen jenter å spille med og

Gjest The damned
Skrevet

Trodde ikke jenter som gamet hadde en type utseende. Har sett mange forskjellige.

Både de feminine og de som er mer "guttete", og alt mulig mellom der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nerder med både data og andre spill men ser ut som en hvilken som helst jente. Men joda, noen har jo en mer "nerdestil" enn andre. Bare morro det:)

Anonymous poster hash: ef059...56d

Skrevet

Har spilt med mange forskjellige jenter i løpet av livet og de er da like forskjellige som gutter. 

Er selv gift og har barn og gamer både CounterStrike og wow +++. Mannen spiller mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en jente med en kind of basic bikbok stil og jeg er gamer? skulle vi ha en spesiell stil hele gjengen?

Anonymous poster hash: b31e4...b22
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

jeg er en jente med en kind of basic bikbok stil og jeg er gamer? skulle vi ha en spesiell stil hele gjengen?

Anonymous poster hash: b31e4...b22

Tydeligvis.

Jeg har en ganske typisk hippiestil, hekler, tar meg av huset, planter urter...og har vært hardcore-gamer siden -98 :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å sminke meg, liker å kle meg opp i kjoler, liker å bake, liker å feste, liker å ordne huset...Har brunt langt hår, blå øyne, 164 cm høy, slank....Ja...og jeg gamer cs.

Anonymous poster hash: 4b078...c00
Skrevet

Tenker at jenter som gamer sikkert storkoser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...