Gå til innhold

billig god rødvin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, Boheme er en god og veldig rimelig rødvin. Ellers er vel en del av de portugisiske relativt rimelige, hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Anbefaler Boheme ja! Og Luna også er god, veldig mild og passer bra for den som vil lære seg å drikke rødvin :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg Bulgarsk. Kjempegod vin og billig. Både til mat,kos.

De har mange sorter, bare si du skal ha bulgarsk. du får alltid kvalitet.

Skrevet

Boheme, som mange har nevnt her, er ikke så verst, men min favoritt-billigvin er portugisiske Ramada.

Skrevet

Mine to favoritt-billig-rødviner er Boheme (som mange kan gå god for,ser jeg) og Periquita (portugal).

Skrevet

Robertson, fra Sør-Afrika. Kjempegod rødvin (har alltid en kartong stående...).

Skrevet

Her kommer jeg og strør litt salt i såret ;)

Synes både Boheme og Capella er grufulle, og mistenker at de er så populære bare fordi de er oppfattet som billige. Vil heller anbefale Quinta da Espiga eller Marques de Chive.

Skrevet
Her kommer jeg og strør litt salt i såret ;)

Synes både Boheme og Capella er grufulle, og mistenker at de er så populære bare fordi de er oppfattet som billige. Vil heller anbefale Quinta da Espiga eller Marques de Chive.

:enig_animasjon:

Kunne ikke blitt mer enig...

Skrevet

Har en favoritt i Sangre De Toro, koster rundt en hundrings for flasken, og er vel verdt pengene synes jeg...

Skrevet

Min absolutte favoritt heter Arrow. Husker ikke prisen, pleier å kjøpe 3-liters kartong.

Nydelig :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Cellier Des Dauphins. (Uten garvestoffer, fransk) Koster rett under 100-lappen. Kjempegod vin både til mat og "kosedrikking"!

Gjest Tristessa
Skrevet

Er enig med en annen her, Periquita er en digg rødvin. Men ellers er jeg helt vill etter tanninbomber, men jeg har inntrykk av at jeg er ganske alene jente om å være det.

Skrevet
Men ellers er jeg helt vill etter tanninbomber, men jeg har inntrykk av at jeg er ganske alene jente om å være det.

Som et tips til middagsselskaper med mange folk kan det være greit å styre unna de med mest tannin. Det kan nemlig gi astmatikere anfall.

Skrevet

Cape Peak 2003, Sør-Afrikans rødvin. Ca 80 kr.

Kjøper vanligvis dyrere rødvin, men denne er faktisk ok. Den kan fint drikkes uten mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...