Elbereth Skrevet 2. september 2004 #3 Skrevet 2. september 2004 Enig, Boheme er en god og veldig rimelig rødvin. Ellers er vel en del av de portugisiske relativt rimelige, hvis jeg ikke husker helt feil.
Mockbamilla Skrevet 2. september 2004 #5 Skrevet 2. september 2004 Anbefaler Boheme ja! Og Luna også er god, veldig mild og passer bra for den som vil lære seg å drikke rødvin
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #6 Skrevet 2. september 2004 Anbefaler deg Bulgarsk. Kjempegod vin og billig. Både til mat,kos. De har mange sorter, bare si du skal ha bulgarsk. du får alltid kvalitet.
Nilma Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 Boheme, som mange har nevnt her, er ikke så verst, men min favoritt-billigvin er portugisiske Ramada.
pusla Skrevet 2. september 2004 #10 Skrevet 2. september 2004 Mine to favoritt-billig-rødviner er Boheme (som mange kan gå god for,ser jeg) og Periquita (portugal).
Redhead Skrevet 2. september 2004 #11 Skrevet 2. september 2004 Robertson, fra Sør-Afrika. Kjempegod rødvin (har alltid en kartong stående...).
Fakse Skrevet 3. september 2004 #12 Skrevet 3. september 2004 Her kommer jeg og strør litt salt i såret Synes både Boheme og Capella er grufulle, og mistenker at de er så populære bare fordi de er oppfattet som billige. Vil heller anbefale Quinta da Espiga eller Marques de Chive.
Eliza Doalot Skrevet 3. september 2004 #13 Skrevet 3. september 2004 Her kommer jeg og strør litt salt i såret Synes både Boheme og Capella er grufulle, og mistenker at de er så populære bare fordi de er oppfattet som billige. Vil heller anbefale Quinta da Espiga eller Marques de Chive. :enig_animasjon: Kunne ikke blitt mer enig...
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #14 Skrevet 3. september 2004 Har en favoritt i Sangre De Toro, koster rundt en hundrings for flasken, og er vel verdt pengene synes jeg...
SimSim Skrevet 3. september 2004 #15 Skrevet 3. september 2004 Min absolutte favoritt heter Arrow. Husker ikke prisen, pleier å kjøpe 3-liters kartong. Nydelig
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #16 Skrevet 3. september 2004 Cellier Des Dauphins. (Uten garvestoffer, fransk) Koster rett under 100-lappen. Kjempegod vin både til mat og "kosedrikking"!
Gjest Tristessa Skrevet 3. september 2004 #17 Skrevet 3. september 2004 Er enig med en annen her, Periquita er en digg rødvin. Men ellers er jeg helt vill etter tanninbomber, men jeg har inntrykk av at jeg er ganske alene jente om å være det.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #18 Skrevet 3. september 2004 Men ellers er jeg helt vill etter tanninbomber, men jeg har inntrykk av at jeg er ganske alene jente om å være det. Som et tips til middagsselskaper med mange folk kan det være greit å styre unna de med mest tannin. Det kan nemlig gi astmatikere anfall.
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2004 #19 Skrevet 3. september 2004 Cape Peak 2003, Sør-Afrikans rødvin. Ca 80 kr. Kjøper vanligvis dyrere rødvin, men denne er faktisk ok. Den kan fint drikkes uten mat.
Gjest druen Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 kimberly. sør afrikansk sådan. c.s. veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå