AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Er sånne barkrakker vonde å sitte på? Har dere vurdert å ha sånn spisegruppe i stedet for vanlig? Fordeler/ulemper? Anonymous poster hash: 829d3...6d9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Ja, jeg synes de er fryktelig vonde å sitte på. Man får overhodet ikke lyst til å sitte lenge og kose seg ved bordet når man må sitte og vagle på slike. Ikke kan man lene seg tilbake, for "rygggstøet" er alt for lavt, i beste fall gnager det seg godt inn i en ryggvirvel, og man risikerer å skli av. Er man uheldig med høyden og ikke har lange nok bein til å støtte seg skikkelig på kanten nede gnager også stolkanten seg inn i baksiden av låret. Det er overhodet ikke avslappende eller koselig å sitte slik. Og om man får eldre slektninger på besøk går det jo ikke i det hele tatt. Du får ikke bestemor på 80 med kunstig hofte til å vagle på en slik en. Anonymous poster hash: ef040...2d1 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Ja, jeg synes de er fryktelig vonde å sitte på. Man får overhodet ikke lyst til å sitte lenge og kose seg ved bordet når man må sitte og vagle på slike. Takk for svar. Da kjøper jeg vanlig bord i stedet. Anonymous poster hash: 829d3...6d9
Mus-Katt Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Har kjøpt komfortable barkrakker til bar-delen på kjøkkenet og de er gode men til spisebord hadde jeg gått for virkelige stoler siden man gjerne blir sittende lenge med middagsgjester unge/gamle
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 JA, de er vonde! Jeg fortviler over at stadig flere kaféer ikke har andre stoler å tilby, det er umulig for meg og ryggen min å sitte på en slik, så på steder med vagler i stedet for stoler for voksne mennesker må jeg bare snu i døren. Anonymous poster hash: 8477c...158
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Får vondt i ryggen bare av å se sånne stoler. Hadde nok endt opp med å spise middag i sofaen En plass hvor jeg bodde før så var det på kjøkkenet et sånt bord men det ble brukt til oppbevsring av nøkler, lommeboka ol. Spiste i sofaen! Var ikke stoler så jeg gadd ikke kjøpe heller. Bordet var montert fast ut fra kjøkkenbenken og bare i veien egentlig, var en leilighet på 45 kvm. Hadde fjerna den om jeg hadde eid leiligheten. Et veldig upraktisk bord, kommer aldri til å kjøpe et sånt bord og stoler.Anonymous poster hash: 1fe1d...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå