Gjest Miss Selfridge Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Hei. Noen som kan noe om Counter Strike her? Nå i det siste har det tatt så evig lang tid å komme seg innpå en bane. Tar ofte så lang tid at jeg ikke kommer inn før lagene er fulle. Har ikke vært sånn før, og jeg har spilt i noen år. Noen som vet hva grunnen kan være? Er det nettet eller er det noe med pcen? Pcen er ganske ny om det skulle ha noe å si. Veldig takknemlig for hjelp
Sugerøret Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 (endret) høres ut som du får "time out" kan du kjøre en Ping til serveren? Start- cmd så skriver du Ping 1233... tall på server og trykk enter. (eller du kan kjøre : tracert og server nummer da får du opp hvor mange ms det tar og hvor mange stopp det er fra deg til server. Kan være at linja er dårlig. hvor mange fps ligger du på ? Endret 10. juni 2015 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Dårlig linje, ikke noe i forb med Cs. Anonymous poster hash: cde66...86c
Gjest Miss Selfridge Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Takk for svar. I lobbyen ligger den på ca 115-117, og da jeg venter på å komme inn på en bane så ligger fps på alt fra hundre til over tohundre. Også er den veldig lav når jeg er komt inn.
Sugerøret Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 når du venter på å komme inn,spiller det ikke så stor rolle hva fps ligger på. Hvis det er plutselig forandring i fps ,kan det være linje til server, altså utenfor ditt nett /eller ditt nett som er dårlig.Eller ... grafikkkortet som sliter
Gjest Miss Selfridge Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Skal få sjekka det ut. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå