Gå til innhold

Da har jeg skåret smørbrødlista ned til et minimum..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter snart 7 års mer eller mindre mislykka dating (kun kortvarige/kjipe forhold som resultat) så har jeg bestemt meg for å kutte ut den lange smørbrødlista over kvaliteter jeg ser etter i ei dame. Har skjønt at jeg neppe er i posisjon til å velge og vrake og har derfor skåret kravene ned til et minimum. 

Sitter igjen med følgende krav for en partner:

- Kvinne

- Over konfirmasjonsalder og under pensjonsalder

- Har de viktigste kroppsdeler på plass

- Ikke psykiatrisk tilfelle. Ihvertfall ikke lukket avdeling

- Ikke gal etter hest (var usikker på om jeg kanskje burde fire på dette kravet også men datet nylig ei jente som brukte 8 timer daglig på hest)

Så med disse forventningene trer jeg ut igjen i datingjungelen og satser på at det blir fast forhold på denne karen også før jul ihvertfall :)

Flere som har skåret lista ned drastisk etter gjentatte skuffelser? Hva sitter dere igjen med?  :popcorn:

Anonymous poster hash: da0a0...8b7
  • Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ironi:       Puls og førerkort

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Haha fin liste :fnise:

Er i nesten samme situasjon, takk Gud for at jeg ikke er alene...

Har datet i ca 3 år, med to kjipe forhold på nesten 1 år hver (med bitre/kyniske/psykisk ustabile menn), og noen korte forelskelser/flørter.

Dette må da bli min liste:

-Mann

-Mellom 30 og 40-ish (orker ikke måne, men må ha litt livserfaring)

-Gidder å bruke litt energi på god sex og faktisk oppdage at hele kroppen kan nytes og består av mer enn to pupper og en vagina

-Ingen psykiatriske diagnoser

-Har jobb og flyttet ut fra mor

-Vasker seg og leiligheten sin oftere enn ved fullmåne

Og gjerne være slank. Og må gjerne ha bil, siden jeg sliter med å gå pga melkesyre i bena.

Egentlig har jeg fått mye flere krav enn før, for jeg har ikke hatt noen krav, og har endt opp med helt fantastisk dårlige menn som har prøvd å ødelegge selvtilliten min og min positivitet og empati.

Jeg er nesten kommet på det nivået at hva skal man med menn når man kan ha edderkopper.

Anonymous poster hash: 94a11...bcb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt opp, så nå krever jeg bare at han har en penis som virker.

Anonymous poster hash: 96094...7de

• Liker 9
Skrevet

Etter snart 7 års mer eller mindre mislykka dating (kun kortvarige/kjipe forhold som resultat) så har jeg bestemt meg for å kutte ut den lange smørbrødlista over kvaliteter jeg ser etter i ei dame. Har skjønt at jeg neppe er i posisjon til å velge og vrake og har derfor skåret kravene ned til et minimum. 

Sitter igjen med følgende krav for en partner:

- Kvinne

- Over konfirmasjonsalder og under pensjonsalder

- Har de viktigste kroppsdeler på plass

- Ikke psykiatrisk tilfelle. Ihvertfall ikke lukket avdeling

- Ikke gal etter hest (var usikker på om jeg kanskje burde fire på dette kravet også men datet nylig ei jente som brukte 8 timer daglig på hest)

Så med disse forventningene trer jeg ut igjen i datingjungelen og satser på at det blir fast forhold på denne karen også før jul ihvertfall :)

Flere som har skåret lista ned drastisk etter gjentatte skuffelser? Hva sitter dere igjen med?  :popcorn:

Anonymous poster hash: da0a0...8b7

Enig i punktet om hest.

AnonymBruker
Skrevet

Nå løfta dere kvelden for meg :strix: . Jeg håper og unner dere alle verdens beste kjæreste!

Jeg har ikke magiske evner, men jeg prøver å trylle kjærester til dere  :heks:

Anonymous poster hash: 3069b...9b7
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig i punktet om hest.

Si ikke det. Eksen min har fått seg en hestegal dame, og han er storfornøyd.

Nå kan han kose seg med sine hobbyer og slipper å ha henne oppå seg hele tiden.

Vinn-vinn!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå løfta dere kvelden for meg :strix: . Jeg håper og unner dere alle verdens beste kjæreste!

Jeg har ikke magiske evner, men jeg prøver å trylle kjærester til dere  :heks:

Anonymous poster hash: 3069b...9b7

Kan du trylle frem en som gjør livet bedre og ikke verre da? :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Måtte le litt nå! Det skal ikke være enkelt...

Gjest supernova_87
Skrevet

Er dette en kontaktannose? Kan jeg få lov å sende inn søknad?

Men jeg er et psykiatrisk tilfelle da ... bare ikke på lukket avdeling. Går det greit?

Kosemoseoverdose, klemzi.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Erfaringen min er at man blir langt mere fornøyd om man forbedrer seg selv til det punktet at man har flere valgmuligheter, fremfor å kutte kravene.

Unntaket er selvsagt om man har helt vanvittige krav. Men det har jeg egentlig aldri hatt, til tross for at jeg kan velge ganske fritt. Han trenger f.eks. ikke være spesielt høy eller klassisk kjekk. Selvtillit, god humor, intelligens og suksess er ting jeg prioriterer og det er allerede få som matcher helt der.

Anonymous poster hash: fc4fa...678
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ingen som har som krav at man må være forelsket i personen? Eller tar dere hvem som helst som oppfyller alle punktene på "lista"? Jeg synes det er merkelig. Når man "senker kravene", har man da større sannsynlighet for å forelske seg i en person? Siden TS mente han sikkert ville være i et fast forhold ganske snart siden han hadde senket kravene? Hva om man forelsker seg i noen som ikke passer inn i "smørbrødlista"?

Jeg klarer ikke operere med slike lister. Jeg har jo ikke møtt den rette enda, så jeg har jo ingen anelse om hvem han er, hva slags kvaliteter han har, hvordan han ser ut etc. Høres ut som om noen ser på det å finne en partner som å skulle kjøpe en ny bil.

Anonymous poster hash: a8772...c51

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Når man har vært i dårlige forhold, og har en tendens til å ikke vite hva man vil ha, så ender man ofte opp i like dårlige forhold igjen eller med nye som man ikke passer sammen med.

Man lærer av erfaringene; hva som er det viktigste, og hva som ikke gjør en lykkelig hvertfall.

Det er lurt å tenke litt fornuftig, for jeg har latt følelsene styre hver gang, og det har gått på trynet hver gang også. Jeg kommer ikke til å la meg bli forelsket i flere tullinger hvertfall.

Da er det bedre å tenke praktisk.

Forelskelse er bare en kjemisk reaksjon i hjernen som ikke sier noe om du passer sammen med den personen. For min del vil jeg heller bli glad i og elske noen for den de er, og ikke bare gå for den blinde forelskelsen som alltid ender med at man blir såret eller dårlig behandlet.

• Liker 2
Skrevet

:hoho:  Hva var kravene dine før da, TS? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er min:
- Kvinne. Helst fra fødsel av.

- Puls (maskin for å sikre puls ingen hindring).

- Strafferettslig tilregnelig. Men gjerne ikke helt i vater, jeg må jo ha sjans.

- Ha en grei sofa. Jeg kan stille med bolig, men trenger en ny sofa.

Anonymous poster hash: 1b235...75e
  • Liker 15
Skrevet

Her er min:

- Strafferettslig tilregnelig. Men gjerne ikke helt i vater, jeg må jo ha sjans.

Faen der røyk jeg, har ikke en grei sofa  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:  :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som er gal etter hest og får alle menn jeg vil da. Skuffa TS! :P

Anonymous poster hash: f3073...cf0

Skrevet

:ironi:       Puls og førerkort

Førerkort? oi, litt kravstor nå syns jeg =p

• Liker 5
Skrevet

Her er min:

Jeg har en kongesofa, når kan jeg flytte inn?

Skrevet (endret)

8AdD5.png

Selv vil jeg ha en ikke-irriterende kjæreste.

Endret av Summers
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...