Gå til innhold

Vanlig at forumbrukere er slemme mot nye brukere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet en bruker her for å få råd ang noe som plager meg. Er helt GOBSMACKED over hvor slemme folk er. Sitter og gråter her og har tatt meg 2 valium. Er det vanlig at kg-brukere er onde? Er det mange som har opplevd mye vondt i livet eller hva tror dere er grunnen? 

Anonymous poster hash: 16a50...90a
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Det er mange som er unødvendig krasse, men du er kanskje i overkant sår?

• Liker 14
Gjest Fotballen
Skrevet (endret)

I hvilken tråd har folk vert slemme mot deg? Rart at voksne folk sitter å er slemme med fremmede folk på nett! De burde skamme seg. 

Har opplevd mye vondt ja, men er ikke slem mot folk av den grunn. Det må være mot de som har gjort meg vondt. Men ikke folk som ikke har gjort meg en dritt.

Endret av Fotballen
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet en bruker her for å få råd ang noe som plager meg. Er helt GOBSMACKED over hvor slemme folk er. Sitter og gråter her og har tatt meg 2 valium. Er det vanlig at kg-brukere er onde? Er det mange som har opplevd mye vondt i livet eller hva tror dere er grunnen? 

Anonymous poster hash: 16a50...90a

2 valium? Da får du sove snart. :)

Dere andre:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=944693&page=1&#entry16557311

Anonymous poster hash: 02569...33f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at desverre helt vanlig. Prøv å ikke ta deg nær av det!

Enkelte typer tråder er tonen mye mer krass i enn andre type tråder.

Hvor "populær" eller rettere hvor godkjent du blir er nok på en eller annen måte litt avhengig av om du finner deg og blir akseptert av en "støttekontakt"- bruker her inne.

Jeg er på vei ut av kg, blant annet av denne grunnen.

Anonymous poster hash: 90a03...75b

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke man er mer frekke mot nye enn gamle brukere, men heller frekke mot alle.

Folk har ikke noe filter, og tenker ikke på hva de skriver. De er dømmende over det meste. Tror aldri jeg har fått som mye kjeft noen steder som jeg har på KG :P

Du må bare ikke ta deg for nær. Husk at 99% av det som blir sagt til deg her, ville de aldri sagt til deg ansikt til ansikt. Det er mobbing uten mening.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uff da. Det er mange som er unødvendig krasse, men du er kanskje i overkant sår?

Bla bøa

Anonymous poster hash: 66f74...961

Skrevet

Bla bøa

Anonymous poster hash: 66f74...961

hva?

Skrevet

Hvor "populær" eller rettere hvor godkjent du blir er nok på en eller annen måte litt avhengig av om du finner deg og blir akseptert av en "støttekontakt"- bruker her inne.

Hæ? Kanskje det er jeg som ikke har sosiale antenner nok til å plukke opp sånne ting, men det der hørtes jo litt sykt ut  :fnise:

Er det forøvrig noen som ønsker å være støttekontakten min? Har blitt fortalt av bekjente at jeg kan trenge en.  :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Finn en tråd om alenemødre, feite eller navere du (eller best av alt: alle tre), så får du se at folk får gjennomgå ;)

• Liker 4
Skrevet

Hæ? Kanskje det er jeg som ikke har sosiale antenner nok til å plukke opp sånne ting, men det der hørtes jo litt sykt ut :fnise:

Er det forøvrig noen som ønsker å være støttekontakten min? Har blitt fortalt av bekjente at jeg kan trenge en. :laugh:

Jeg vil! <3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I starten ble jeg ekstremt provosert av folk her inne. Ble ikke lei meg, bare satt ut. 

Nå som jeg har vært her en stund, har jeg egentlig bare valgt å gjøre to ting hvis det er krasse svar som er usaklige:

1. ignorere det fullstendig

2. skrive noe sneaky tilbake

Anonymous poster hash: 75ac3...fef
Skrevet

Ingen kan vite at du er en ny bruker når Du skriver anonymt. Da er det innholdet de går etter, ikke at du er ny.

• Liker 4
Gjest Fotballen
Skrevet

Ts, skriver noen frekt til deg så svar frekt igjen. Jeg har fått mye dritt slengt mot meg, mot de gamle brukerene mine og denne før jeg skifta navn. Jeg svarer akkurat hva jeg vil tilbake til dem. 

Skrevet

Tar man til seg alt som skrives på forum så burde man ikke være på forum.

Derfor bør man vel egentlig ikke pøse ut med alt man har på hjertet med en gang, AB eller ei..

De som skriver stygt til brukere her inne, er de som går igjen og de bryr seg fint lite om brukeren er ny eller gammel og konfronterer du dem, så blir de illsinte og sier at du bruker herkseteknikker for å kneble dem... :fnise:

Ikke bry deg, hold hodet hevet og tenk at du er minst 10 ganger bedre enn dem! x)

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre litt for mange mennesker på dette forumet som er direkte ondsinnede. Jeg vet ikke hvorfor.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har opprettet tråden under Anonymbruker. Da kan man ikke se om du er ny eller gammel bruker.

Og det spiller uansett ingen rolle. Noen er slemme her fordi de har ikke bedre å ta seg til. Konsentrer deg om de gode svarene, og de snille folka du.:9 klem

Anonymous poster hash: 857ca...54b
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Folk har generelt dårleg folkeskikk, og på nett blir det verre. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev jo i innlegget sitt at dette var første gang hun skrev her :) Og ja, er utrolig mange frekke folk her. Ingen som har vært frekke med meg, men blir helt sjokkert av hva folk får seg til å skrive til andre!

Anonymous poster hash: c042f...abc

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...