cecilieUK Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Heisann, Har noen oversikt over hvor det er bra/spennende utvalg for trekk til såkalte store hotellputer? På nettet eller i butikker i Trondheim og Sandvika. Og noen butikk som har bedre hotellputer enn andre? Skal kjøpe et par stykker til en utendørs daybed jeg holder på å lage - så trenger ikke være at dyreste/ypperste kvalitet, men heller ikke lefser...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Kjøp stoff på stoff og stil. Fyll de eventuelt med saccosekk kuler, fra samme butikken. Isoporkulene blir ikke gjennomvåte om det skulle regne, de er og utrolig lune å ha i puter.Anonymous poster hash: 1d2a0...556
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Vil anbefale å kjøpe de hotellputene som er litt stive, og ikke de putene man kjøper på kid/princess. De faller nemlig raskt sammen og blir litt klumpete. Ikke så pene å se på når de ikke står oppreist. Putetrekk til hotellputer er det ikke all verdens utvalg på etter min mening, og i min pallesofa har jeg kjøpt stoff og sydd trekk. Anonymous poster hash: ee54a...21c
cecilieUK Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2015 heisann, takk for tips! ser for meg at sakkosekk Vil anbefale å kjøpe de hotellputene som er litt stive, og ikke de putene man kjøper på kid/princess. De faller nemlig raskt sammen og blir litt klumpete. Ikke så pene å se på når de ikke står oppreist. Putetrekk til hotellputer er det ikke all verdens utvalg på etter min mening, og i min pallesofa har jeg kjøpt stoff og sydd trekk. Anonymous poster hash: ee54a...21c hvor har du sett/kjøpt slike stivere puter?
cecilieUK Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2015 takk for tips! ser for meg at saccosekkkule-puter blir litt slafsete og vanskelige å forme til perfekt form som holder seg når jeg skal benke meg til.. men siden dere uansett begge foreslår å kjøpe stoff for å sy putetrekk selv så kan det jo ikke skade å kjøpe med en neve saccosekk-kuler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå