blo0omsten Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Hei, Neste helg skal jeg være toastmaster i et VELDIG uformelt bryllup! Brudeparet har arrangert busstur for gjestene, fra byen til vielsesstedet. Bussturen tar 15/20 minutter. Ifølge bruden vil det være alkoholholdige drikkevarer til passasjerene, og jeg har fått i ansvar å være reiseleder! Etter ønske fra brudeparet så skal jeg altså underholde passasjerene på denne turen. Mitt spørsmål er derfor om noen har noen gode forslag til hva jeg finne på/arrangere på bussturen. Føler det blir litt for kleint å synge "en bussjåfør, en bussjåfør i 20 minutter ;-) Trenger noen spreke forslag - dette blir ikke en guidet tur for å si det sånn! Håper noen kreative sjeler der ute kan hjelpe meg. På fohånd: Tusen hjertelig takk!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Lokalguiding? Anonymous poster hash: f5d35...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3 Skrevet 11. juni 2015 Quiz om brudeparet?☺️Anonymous poster hash: 4b59b...349
Gjest Margit Spat Skrevet 11. juni 2015 #4 Skrevet 11. juni 2015 Egentlig ville jeg tro at det ikke var nødvendig med særlig mye underholdningsinnslag på en så kort busstur. Gjester som får drikkevarer og er i feststemning vil sikkert klare å underholde seg selv Men siden du har fått i oppdrag å være "reiseleder", så ville jeg lekt nettopp det. Møt opp med et skilt a'la sånn som mange turguider holder opp. Lev deg inn i rollen. Hvis ruta fram til vielsesstedet går forbi steder som på en eller annen søkt måte kan relateres til brudeparet, så fortell fargerike historier over mikrofonen om akkurat dette. F.eks "Hvis alle ser ut på venstre side av bussen, vil de snart se at vi passerer en <sett inn det som passer>. Akkurat der møttes brudeparet for første gang. Det kan på ingen måte sies å ha vært kjærlighet ved første blikk, fordi <sett inn det som passer>" osv osv. Du trenger neppe mer enn 2-3 slike på turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå