AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Gidder ikke å bake, er dritt lei av baking, så kjøper posekake og lager. "Tilsett smør og vann" - flott! Flere som leverer halvfabrikara på avslutningene til ungene i sommer? Anonymous poster hash: 7e746...a6a 1
Populært innlegg Hedda-78 Skrevet 8. juni 2015 Populært innlegg #2 Skrevet 8. juni 2015 Ser ikke problemet! Hvis du åpner posen nederst, kan du trygt si at du har laget kaken fra bunnen 73
Lammelåret Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Gjør som du vil. Selv baker jeg 24 ringers kransekake. Bare det beste er godt nok for kidsa! 1
Persephone Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Jeg lagde det til min egen avslutning da jeg gikk ut av tiende. Moren min syns det er så himla praktisk med Toro langpanne siden de er glutenfrie, så det har smitta over på meg også. Det er mange som ikke merker forskjell. Har også brukt dette ved andre annledninger og fått spørsmål om oppskriften
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Gjør som du vil. Selv baker jeg 24 ringers kransekake. Bare det beste er godt nok for kidsa! Søren, du har rett.. Kanskje jeg burde bake en croquembouche istedet.Anonymous poster hash: 7e746...a6a 25
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Det er virkelig ikke tidkrevende eller komplisert å lage en kake fra bunnen av og til forskjell fra halvfabrikata så smaker det faktisk godt.Anonymous poster hash: 1dcb2...e56 10
Harlekin Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Skjønner ikke problemet. Det er ikke som det smaker "kjøpekake" av kaken Uansett, hvorfor skulle dette være noe problem? Jeg synes disse blandingene blir gode kaker og gjør det gjerne selv 3
Tante-Sofie Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Eh, ja. Gjør det hver gang. Toro sin langpannesjokoladekake var (er?) både melke- og glutenfri, så det var den det ble. 1
Gjest Ennasus Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Tanta mi baker alltid sjokoladelangpanne til alle avslutninger/bursdager/sammenkomster osv. Ho får alltid skryt om at den er sååå god. Det er torokake, bare med hennes spesialglasur
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Gidder ikke å bake, er dritt lei av baking, så kjøper posekake og lager. "Tilsett smør og vann" - flott! Flere som leverer halvfabrikara på avslutningene til ungene i sommer? Anonymous poster hash: 7e746...a6a Kos deg! Jeg ville gjort det, men jeg melder meg aldri frivillig til å bake sånt. I barnehagen hos oss så kommer bakerne (virker som de melder seg fast) drassende med fancy, gode kaker så jeg lar dem slå seg løs. Endret 8. juni 2015 av Steve Rogers
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #11 Skrevet 8. juni 2015 Det er virkelig ikke tidkrevende eller komplisert å lage en kake fra bunnen av og til forskjell fra halvfabrikata så smaker det faktisk godt.Anonymous poster hash: 1dcb2...e56 Nei, du har jo rett, sist gang jeg bakte (på lørdag), tok det ikke mer enn to timer på en av oppskriftene +glasur! Har bakt 80 muffins og 50 kanelboller de siste 3 dagene så er dritt lei av baking. Men hvis du kan lage en croquembouche til meg gratis og levere den på avslutningen er det helt greit. Siden det er så j&vla lett å bake, mener jeg.Anonymous poster hash: 7e746...a6a 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #12 Skrevet 8. juni 2015 Kos deg! Jeg ville gjort det, men jeg melder meg aldri frivillig til å bake sånt. I barnehagen hos oss så kommer bakerne (virker som de melder seg fast) drassende med fancy, gode kaker så jeg lar dem slå seg løs. Hehe, skulle gjerne latt de slippe til, men alle foreldrene er påbudt å komme med bakverk. Da får de ta det de får Anonymous poster hash: 7e746...a6a 1
Shai Skrevet 8. juni 2015 #13 Skrevet 8. juni 2015 Det er virkelig ikke tidkrevende eller komplisert å lage en kake fra bunnen av og til forskjell fra halvfabrikata så smaker det faktisk godt.Anonymous poster hash: 1dcb2...e56 Synes halvfabrikata kan smake dritgodt. Det er nok en smakssak 8
Lammelåret Skrevet 8. juni 2015 #14 Skrevet 8. juni 2015 Nei, du har jo rett, sist gang jeg bakte (på lørdag), tok det ikke mer enn to timer på en av oppskriftene +glasur! Har bakt 80 muffins og 50 kanelboller de siste 3 dagene så er dritt lei av baking. Men hvis du kan lage en croquembouche til meg gratis og levere den på avslutningen er det helt greit. Siden det er så j&vla lett å bake, mener jeg.Anonymous poster hash: 7e746...a6a Ikke sant! De som elsker å bake kan gjøre det og resten kan gjøre noe annet. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. juni 2015 #15 Skrevet 8. juni 2015 Hadde vært helt ok for min del. Smaken er det viktigeste. Ikke hvordan den er laget.
Lammelåret Skrevet 8. juni 2015 #16 Skrevet 8. juni 2015 Hehe, skulle gjerne latt de slippe til, men alle foreldrene er påbudt å komme med bakverk. Da får de ta det de får Anonymous poster hash: 7e746...a6a Påbudt å komme med bakverk? Det var da voldsomt. 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. juni 2015 #17 Skrevet 8. juni 2015 Hehe, skulle gjerne latt de slippe til, men alle foreldrene er påbudt å komme med bakverk. Da får de ta det de får Anonymous poster hash: 7e746...a6a Hvis det noen gang kommer påbud om sånn her så stiller jeg med Toro selv!
Gjest Blondie65 Skrevet 8. juni 2015 #18 Skrevet 8. juni 2015 Og jeg pleier å sjekke fryseren for slike anledninger. Baking har aldri vært min forte.
Plengionika Skrevet 8. juni 2015 #19 Skrevet 8. juni 2015 Jeg baker alltid fra bunnen av pga allergier til jenta vår. Da vet jeg at det hvertfall er en kake hun kan spise. Men når jeg skal lage flere kaker til bursdag feks så bruker jeg Toro i tillegg
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #20 Skrevet 8. juni 2015 På sommerfestavsluttningen i vår barnehage var samtlige kaker kjøpt fra konditori. Veldig fine, veldig gode. Hadde nok blitt min løsning hvis det var min tur i år også. Heldigvis slipper jeg unna med noen pølsepakker på klasseavslutningen på skolen i år. Anonymous poster hash: b18bb...837 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå