AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Har hørt mye fint om Gdansk, og kunne tenkt meg å da dit...Gjerne på spa, for Har hørt at det er gode spa der som ikke er så kjempedyre... Noen som han anbefale noen spa, eller vil fortelle om noen man bør holde seg unna???Anonymous poster hash: 24792...74d
Nyttig Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hei, du bør nok dra til sopot som ligger like ved. Her har sheraton eget spa.
prescella Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Hei. Var i Gdansk nå i Mai. Booka meg time på forhånd på ett spa som heter Jacques Andres. Hadde ulike typer behandlinger og var i grunnen veldig fornøyd. Hadde flere uliker typer massasje, pedikyr/manikyr, hudpleie samt frisørtime (klipp/farge/kur) Prisene er veldig bra og de bruker gode produkter. Snakker engelsk og om ikke så er det noen andre på salongen som snakker engelsk og kan tolke. Eneste jeg var misfornøyd med var at det var altfor høy dunkende musikk når jeg fikk massasje. Ba massøren stille ned men var fortsatt for høyt. En smule kaldt også var det. Men det var utrolig deilig, flotte lokaler, veldig rimelig og alt i alt er noe jeg vil anbefale, samt at du bestiller behandlinger på forhånd da de er veldig populære og hadde lite drop in. http://www.jandre.pl/en.html Fikk også anbefalt ett annet spa, men klarer ikke huske hva det heter. Var også i Sopot, kjempe fin badeby/spa. Men litt dyrere enn i Gdansk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå