AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Jeg har dessverre fått vondt i kneet (var nok for ivrig med jogginga), så må legge løpinga og knebøyen osv på hylla en liten stund. Men, jeg har så behov for å trene, få opp pulsen og kjenne at kroppen er brukt. Jeg går en del, men dette gir meg ikke nok, og det gjør også tidvis vondt å gå, hvertfall oppover og nedover. Så, tips til hva jeg kan trene? Er medlem på et senter. Anonymous poster hash: 3961d...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Svømming og vekter for overkropp? Anonymous poster hash: 496e3...bec
FitnessIna Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Hoftedominante øvelser kan fungere - pull through, strakmark og good morning, alt etter som hvor vondt du har i kneet. Overkropp kan også trenes som normalt - mange øvelser som ikke vil fremprovosere noe smerter. Om du trenger å få opp pulsen, kanskje dere har en stake-maskin på sentret deres?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Sykling. Anonymous poster hash: d9e0d...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå