Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestemte meg for å ta en break fra facebook har ikke vært aktiv siden i helgen. :fnise: Smugkikka i sted 35 varsler og et brev fra en slektning går det bra med deg.

Har vært på facebook siden 2007 og om dager er jeg 38.

Jeg har mobil og vi har fastelefon.Mamma og pappa ringer meg og samboeren min som ukependler via mobil. 

Er jeg feig som kopler ut fra facebook liten stund  :plystre:

Det er noen jeg hører mye fra og noen hører jeg ikke fra før det er snakk å spille  på facebook.  :dry:

Er det slutt på å sende sms og ringe. Tlfnret mitt ser alle vennene mine.

Anonymous poster hash: bf6e9...718
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feigt, nei hvorfor skulle det være feigt? Bare gi beskjed til folk om at de ikke treffer deg på Face, så er vel det i orden?

AnonymBruker
Skrevet

Det siste jeg skrev var at jeg tok sommerferie fra facebook og det ble ikke godt mottatt.. :lur:

det er vist bare via facebook man holder kontakt i dag.

:sarkasme: Jeg synes det var digg å stå opp i dag starte dagen med nettaviser først og være litt ute  :sol: istedet for facebook først. Blir vel krise på onsdag på 38 årsdagen når ingen får svar.

Skrevet

haha... bare la de har krisa si for seg selv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestemte meg for å ta en break fra facebook har ikke vært aktiv siden i helgen. :fnise: Smugkikka i sted 35 varsler og et brev fra en slektning går det bra med deg.

Har vært på facebook siden 2007 og om dager er jeg 38.

Jeg har mobil og vi har fastelefon.Mamma og pappa ringer meg og samboeren min som ukependler via mobil. 

Er jeg feig som kopler ut fra facebook liten stund  :plystre:

Det er noen jeg hører mye fra og noen hører jeg ikke fra før det er snakk å spille  på facebook.  :dry:

Er det slutt på å sende sms og ringe. Tlfnret mitt ser alle vennene mine.

Seriøst? Du bør lære deg å være mye mer helt alene!

Anonymous poster hash: 344dd...476

• Liker 1
Skrevet

Jeg er aktiv bruker av Facebook, har vært der siden 2007, har 221 venner der, - og veldig lite sosialt nettverk ellers... Men det er mange som ikke er på Facebook. Ingen feighet i å koble ut fra Facebook en stund, det er mange som gjør det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har vært uten facebook siden november. Og først begynner folk å merke at jeg ikke lenger har profil der. Sier litt om hvor mye de egentlig bryr seg..

Og så er det den uendelige masinga om "HVVVOOOOORRFFFOOOOOOORRRRRR???????" og inget svar jeg gir dem er godt nok.

"Det er jo bare å ikke logge seg inn hele tiden", "Er du sikker på at alt er bra med deg?", "Husker du.. nei, du er jo ikke på facebook du!", "så barnslig å bare kutte ut facebook uten å si noe..", "Er det et rop om oppmerksomhet, eller?"

:glare: 

Anonymous poster hash: d4d88...283
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere fremstiller det jo også veldig som et rop om oppmerksomhet da, når du greier å sutre i samme innlegget ditt "Det tok mange mnd før de så at jeg ikke var der, såh da ser man hvor mye de EGENTLIG bryr seg liksom!". Hva så, de har jo et liv de også, og er ikke inne på profilen din daglig - selvom det var det du håpa, attentionfreak.

Anonymous poster hash: c4d2c...053
Skrevet

Jeg slettet facebooken for noen år siden, hadde litt abstinenser i et par uker, men nå kunne jeg aldri opprettet bruker igjen :)

Skrevet

Slettet min profil for ca et halvt år siden og har ikke angret siden! Så ikke vitsen med å ha den mer, med tanke på de få jeg faktisk snakket og fant på ting med. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært på facebook i det heile tatt jeg. Noen sinne.  :jolie:

Anonymous poster hash: 5c07e...844
Gjest Castielz
Skrevet

Bruker messenger.
Selve facebook har jeg vel ikke brukt siden messenger kom.

Skrevet

Jeg er ikke så ofte innom der, kanskje to ganger i måneden- og ja! Mange blir sååå sure! Jeg tror de tar det som en personlig fornærmelse. Får stadig meldinger om at de skal slette meg som venn, fordi jeg aldri er aktiv der. Sure beskjeder på veggen om at jeg aldri svarer. Ikke at jeg tror alle andre er på Facebook kun for å ha kontakt med meg, men det virker nesten sånn :fnise: Hvis det var så livsviktig å prate om at de hadde pusset opp kjøkkenet kunne de jo bare ringt. Men tror de ser på det som at jeg er bortkastet å ha på Facebook hvis jeg ikke liker og kommenterer daglig. Merkelig hvor sur stemning det kan skape.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...