Gå til innhold

Grandiosa Pepperoni er tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er pepperoni-varianten tilbake i butikken, etter "enorm forespørsel fra forbrukerne". jeg spiser ikke frossenpizza, men syns likevel det var en teit måte å gjøre dette på.

Først får de hele norge til å stemme som gale - for så at den ene varianten vinner og blir i frysedisken sammen med orginalen. men nå er den andre varianten tilbake også? skjønner jo at dette er gjort bare for å tjene penger.

Teit spør du meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stusselig...

Spiser heller ALDRI frossenpizza, så jeg har ikke smakt noen av de her Grandiosavariantene men jeg har jo fått med meg at det var valgkampanje og greier. Men gjettet vel egentlig på at alle variantene ville komme tilbake til slutt.

Skrevet

Det der var planlagt..sagt det hele tiden :wink:

Skrevet

Ja, er det jeg mener, var nok planlagt. men syns likevel det var en smule.. ja, lureri?

Skrevet
Ja' date= er det jeg mener, var nok planlagt. men syns likevel det var en smule.. ja, lureri?

Enig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det synes jeg engentlig var et lurt markedsføringstriks. Folk har jo fått øynene opp for begge pizzene.

Skrevet
Det der var planlagt..sagt det hele tiden :wink:

Jepp! Det sa jeg også. "Innen året er omme, er begge to i disken allikevel"

Så hva var poenget??

Skrevet

Juks og fanteri!! (ikke at jeg bruker en krone på grandis uansett).

Skrevet
...men de er greie innimellom når tiden er knapp da... :oops: :wink:
Skrevet

Den med pepperoni er jo faktisk best da, så lureri eller ikke, både jeg og ungene er fornøyde :)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med at Pepperoni har kommet tilbake :Nikke:

Venter egentlig på det, for en gang fikk jeg en smaksprøve av en dame fra Stabburet, og jeg sa jeg klarte ikke velge......hun sa det ender nok opp med at de beholder begge to.......... :roll:

Skrevet

Jeg som stemte på pepperoni er jo strålende fornøyd nå! :wink:

Men føler at jeg gikk 5 på når jeg stemte...bidro nok godt til sjefslønningene i Stabburet da, ja! :ler:

Burde jo skjønt at dette bare var lureri!

K

Skrevet
skjønner jo at dette er gjort bare for å tjene penger.

Teit spør du meg..

All markedsføring (inkl. Stabburets pizzavalg) har som målsetting å øke omsetning og inntjening. Ikke noe nytt det, og slett ikke unikt for Stabburet ;-)

Om de har funnet ut at omsetningen vil bli bedre av å ha alle tre variantene i frysedisken, ja så har de det.

Skjønner dem godt jeg...

De jeg ikke skjønner er de som faktisk kjøper og spiser dette sølet (og da mener jeg alle tre Grandis variantene) ;-)

Skrevet

Brukte heldigvis ikke en krone på å stemme på noen av dem...Glad for det..

Føler meg litt mindre naiv nå som jeg ser at jeg ikke falt for det utrolig teite markedsføringstrikset til Stabburet!

Det var bare patetisk hele greia... :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...