Gå til innhold

Hvor mange kalorier i 2 spiseskjeer hjemmelaget brun saus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne ut av hvor mange kalorier det er i 2 spiseskjeer hjemmelaget brun saus, men jeg finner bare kalorier i posesaus.

Sausen er laget på smør, hvetemel, vann eller buljongkraft og en ørliten skvett lett mat fløte.

Noen som vet dette? Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 08f09...fdc
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

3758654 kcal

Anonymous poster hash: 898c8...9d6
  • Liker 7
Skrevet

3758654 kcal Anonymous poster hash: 898c8...9d6

Spar deg for tåpelige svar. Er dritt lei av flåsete anonyme brukere.

Skrevet

Hvis dere ikke har et vettugt svar å komme med, hold dere for pokker unna tråden.

Skrevet (endret)

Bare to spiseskjeer? Ville tippet rundt 3-10 kalorier. Men det er jo så lite at det ikke er relevant.

Endret av Andreas_B
  • Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar til dere to over her. Godt å vite at det tross alt er noen som er høflige, seriøse og oppegående her på forumet☺

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å finne ut av hvor mange kalorier det er i 2 spiseskjeer hjemmelaget brun saus, men jeg finner bare kalorier i posesaus.

Sausen er laget på smør, hvetemel, vann eller buljongkraft og en ørliten skvett lett mat fløte.

Noen som vet dette? Takker for svar.

Kutt ned kaloriinntaket ditt på noe annet, du er nødt til å ha med en 2 ss saus til maten din!

Anonymous poster hash: df127...4d7

Skrevet

Kutt ned kaloriinntaket ditt på noe annet, du er nødt til å ha med en 2 ss saus til maten din! Anonymous poster hash: df127...4d7

Der var ikke det jeg spurte om.

Skrevet

Kommer vel helt an på hvor mye man har av de forskjellige ingrediensene i sausen? 
Du kan jo evt finne ut hvor mange kcal det er i så og så mye smør du tar i, samme med melk, mel og annet du har i. Deretter regne ut hvor mange kcal det er tilsammen i sausen og så regne ut hvor mye en ss inneholder av kalorier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser hjemmelaget antar jeg at du har lagd den selv,så hvordan skal vi da vite hvor mange kalorier det er i den? 

Anonymous poster hash: 3f4e2...156
Skrevet

Bare å trene litt -og røre på kroppen...så kan du spise den brunsausen du har lyst på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...