Gjest Revenka Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Da jeg var på en jentekveld fikk jeg servert fantastiske varme baguetter med kylling og ost. Dette trenger du: Halvstekte baguetter (gjerne coop sine fordi de er så tykke). Tine kremost med hvitløk Grillet kylling ost Dette gjør du: Skjær baguettene nesten i 2, på langs ikke på tvers, men pass på at de ikke deler seg. Smør godt med kremosten i sprekken som det skulle være smør. Ha i grillet kyllingkjøtt. Ha på revet gulost. Stekes i ovnen som anvist på pakken til de halvstekte baguettene. Nam nam! Kjempesaftig og godt! :-)
majan Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 dette hørtes jo kjempe godt ut. Kanskje det blir dette jeg serverer til lørdagen her.
Arkana Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Nam nam! Ville nok hatt litt mer grønnsaker på, men ellers sier jeg bare:
Lady Lovelylocks Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Nam! Det hørtes virkelig godt ut.. Må prøves en dag.
Redhead Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Nam nam! Ville nok hatt litt mer grønnsaker på' date= men ellers sier jeg bare: Sikkert godt med salat til kanskje?
BlaBla Skrevet 2. september 2004 #8 Skrevet 2. september 2004 Dette blir nok smakt på ja, ved første anledning.
Amarone Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Vi har lagd noe lignende, bare med hvitløksmør i stedet for kremost. Er veldig godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå