AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Jeg vet første mulige utbetaling er den 24.juni. Tidligere år har jeg ikke sittet å ventet på pengene, og de har kommet med første utbetaling. I år, pga jeg har vært alene med barn i 2 år, så har jeg ikke feriepenger på vei, og dermed er jeg virkelig avhengig av skattepengene som kommer. Det jeg lurer på er om det er helt tilfeldig når man får de, om det er juni eller august, eller om stort sett alle som har levert uten endringer kan håpe å få de i juni? Anonymous poster hash: cee51...0bf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Jeg vet første mulige utbetaling er den 24.juni. Tidligere år har jeg ikke sittet å ventet på pengene, og de har kommet med første utbetaling. I år, pga jeg har vært alene med barn i 2 år, så har jeg ikke feriepenger på vei, og dermed er jeg virkelig avhengig av skattepengene som kommer. Det jeg lurer på er om det er helt tilfeldig når man får de, om det er juni eller august, eller om stort sett alle som har levert uten endringer kan håpe å få de i juni?Anonymous poster hash: cee51...0bf Du har ikke feriepenger på vei fordi du har vært alene med barn i to år? Jeg har også vært alene med barn i to år, men får da feriepenger for det. At du ikke får det er jo ikke pga at du er alene med barn.Anonymous poster hash: 9324f...70c 3
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Jeg vet første mulige utbetaling er den 24.juni. Tidligere år har jeg ikke sittet å ventet på pengene, og de har kommet med første utbetaling. I år, pga jeg har vært alene med barn i 2 år, så har jeg ikke feriepenger på vei, og dermed er jeg virkelig avhengig av skattepengene som kommer. Det jeg lurer på er om det er helt tilfeldig når man får de, om det er juni eller august, eller om stort sett alle som har levert uten endringer kan håpe å få de i juni?Anonymous poster hash: cee51...0bf Helt tilfeldig har jeg hørt. Det med feriepengene skjønte jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Tilfeldig. Det kommer an på hvor i bunken du liggerAnonymous poster hash: 07454...ef6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Du har ikke feriepenger på vei fordi du har vært alene med barn i to år? Jeg har også vært alene med barn i to år, men får da feriepenger for det. At du ikke får det er jo ikke pga at du er alene med barn.Anonymous poster hash: 9324f...70c hehehe, ja det med feriepengene var jo helt irrelevant for spørsmålet mitt så gikk ikke noe nærmere inn på det. Men jeg ble alene med barn under studier, noe som gjorde at jeg ikke kunne jobbe ved siden av studiene lenger (studerer et sted uten familie, og kunne ikke sende en 1-åring rundt til venner på nåde hver uke pga evt jobb. Det ble for uforutsigbart). Og man får ikke feriepenger av overgangsstønad. Ts Anonymous poster hash: cee51...0bf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 hehehe, ja det med feriepengene var jo helt irrelevant for spørsmålet mitt så gikk ikke noe nærmere inn på det. Men jeg ble alene med barn under studier, noe som gjorde at jeg ikke kunne jobbe ved siden av studiene lenger (studerer et sted uten familie, og kunne ikke sende en 1-åring rundt til venner på nåde hver uke pga evt jobb. Det ble for uforutsigbart).Og man får ikke feriepenger av overgangsstønad. Ts Anonymous poster hash: cee51...0bf Skulle bare mangle. Overgangsstønad er penger du får fra staten 12 mnd i året. Anonymous poster hash: 847ed...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Skulle bare mangle. Overgangsstønad er penger du får fra staten 12 mnd i året. Anonymous poster hash: 847ed...dd0 Hvorfor så frekk? Jeg har ikke påstått noe annet heller. 12.500kr i mnd er ikke særlig mye, og slettes ikke nok til å spare noe av. ts Anonymous poster hash: cee51...0bf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Jeg vet første mulige utbetaling er den 24.juni. Tidligere år har jeg ikke sittet å ventet på pengene, og de har kommet med første utbetaling. I år, pga jeg har vært alene med barn i 2 år, så har jeg ikke feriepenger på vei, og dermed er jeg virkelig avhengig av skattepengene som kommer. Det jeg lurer på er om det er helt tilfeldig når man får de, om det er juni eller august, eller om stort sett alle som har levert uten endringer kan håpe å få de i juni? Anonymous poster hash: cee51...0bf Store sjanser for å få pengene i juni, men du kan være uheldig. Man bør aldri betale ekstra skatt hvis man er avhengig av å få dem igjen i juni, da er det bedre å spare på andre måter. For sent å gjøre noe med for dette skatteoppgjøret, men noe å tenke på til neste gang. Anonymous poster hash: 4ba0d...253
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Dersom du har levert papirselvangivelse så får du IKKE skatteoppgjør i juni, men tidligst august. Ingen som leverer på papir får i juni i år, uansett om man har endringer eller ei. Dersom du går på leveringsfritak eller har levert elektronisk uten endring, er det STOR sannsynlighet for at du får i juni. Anonymous poster hash: e8dd1...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå