Magnifique Skrevet 10. juni 2015 #21 Del Skrevet 10. juni 2015 Ryddet for sitater hentet fra bloggen. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 27. juni 2015 Forfatter #22 Del Skrevet 27. juni 2015 Når jeg ser over det er det forresten svært mulig, og nesten sannsynlig. Virker som om TS ønsker å skape mest mulig blest (se: seertall) om eget blogginnlegg, ved å love at det tar for seg noe katastrofalt. Legg merke til at TS aldri selv tar noe standpunkt til innlegget utenom å hevde at det inneholder "sterke meninger". Dette får meg til å undre på om det er hennes egne sterke meninger, gitt at det finnes mangfoldige andre der ute med de samme meningene. Har ikke vært inne på tråden på lenge nå siden jeg har glemt den av, men nei, nok en gang, det er IKKE meg Det kunne aldri falt meg inn å skrive noe så idiotisk og trangsynt uansett om jeg hadde fått mine 5 minutes of fame eller ikke. Jeg vil heller være en ingen vet hvem er enn en alle kjenner igjen fra et slikt blogginnlegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. juni 2015 #23 Del Skrevet 28. juni 2015 Din blogg TS? Tipper innlegget ikke er sjokkerende engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #24 Del Skrevet 4. juli 2015 Din blogg TS? Tipper innlegget ikke er sjokkerende engang. Er dette tull? Nei, det er ikke min blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. juli 2015 #25 Del Skrevet 14. juli 2015 For en latterlig dame som hadde skrevet det blogg-innlegget. Jeg synes synd på sånne, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg