Gjest Wanda Maximoff Skrevet 9. juni 2015 #21 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Jeg har lyst å reise verden rundt, bilturer i Europa, seile i Karibia, sykkeltur langs den Franske Riviera, på hesteryggen i Alpene, biltur/sykkelturer i Asia osv, osv, ja jeg trenger å vinne i Lotto! Anonymous poster hash: d7e22...fbb Litt sånn jeg føler det og! Om jeg bare kunne vinne litt i Lotto så hadde alt blitt bra!! Men når du sier seile.. .Jeg vil dra på Cruise!!! Endret 9. juni 2015 av Steve Rogers
Gjest Mythic Skrevet 9. juni 2015 #22 Skrevet 9. juni 2015 Skal dere på noe utflukter? Ble sittende og sikle jeg på diverse morosaker nå! Delfinsafari, båttur, marked osv. Har ikke bestemt noe enda. Var der i fjor, og da var vi på delfinshow, bl.a. Det var stas
Fandenivoldsk Skrevet 10. juni 2015 #24 Skrevet 10. juni 2015 Du bor hvor sa du? Hvordan i alle dager endte du opp med å bo der? Har du lært deg språket? Ganske tilfeldig, egentlig. Skulle egentlig bare vaere her i ni maaneder, men fant ut at jeg trivdes altfor godt til aa dra tilbake til Norge holder paa aa laere, er langt fra utlaert! Men jeg klarer meg fint i hverdagen, ja.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #25 Skrevet 10. juni 2015 Jeg skal i år feriete tre uker i Australia og New Zealand og ser veldig frem til det. Eller så ville det vært å reise til sør amerika og alle land i europa! Det blir nok noen europa somre i bil med samboeren. Og island og svalbard! Anonymous poster hash: 4c117...7e0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #26 Skrevet 10. juni 2015 Har lyst å reise rundt med bil i Australia, Canada og USA, og generellt i hele Europa. Spesifikke byer jeg vil til er Firenze, Carcassonne, Kiev (kanskje ikke akkurat nå, da....), Warzawa, Toronto. Anonymous poster hash: af8f5...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå