Gå til innhold

Hvor vil du reise?

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Etter mange år i Norge med småttisen, sparing til egenkapital osv. begynner jeg å bli litt reiseklar.

I sommer skal vi reise i Norge.

Jeg har også lyst til:
- Egypt (gjerne på vinteren, fant det fine hotellet så jeg drømmer meg bort)

- Lanzarote (var der når jeg var yngre og husker vulkanene - det var råkult! vil gjerne tilbake, men helst når det er drittkaldt i Norge!  :fnise: )

- København (Planen er å dra på høsten, har ikke helt bestemt meg, men blir det tur så bookes den når feriepengene kommer!  :laugh: )

- Gøteborg

- London (Lyst til å reise kristi Himmelfartsdag 2016)

- Paris (Veldig lyst til å dra høstferien 2016, men må selvfølgelig sjekke det opp med skolen om det fortsatt er uke 40 - men skal det bli London og Paris så blir det hjemmeferie på sommeren og det frister ikke så veldig, må ihvertfall dra litt bort på sommeren med mini enn å bare gå rundt hjemme  :fnise: )

Endret av Steve Rogers
Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Tror det blir en tur til Roma i sommer, også skal jeg til Tenerife i desember. 

Skrevet (endret)

I sommer skal vi tre uker til Tyrkia. Reiser om akkurat en måned. Ellers skal vi til Kristiansand og Molde, og tilbringe tid her i Oslo. Gleder meg! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Ønsker meg en tur til Asia, hovedsakelig Sør-Korea og Japan. Jeg vil også veldig gjerne tilbake til Irland, og reise rundt i små landsbyer sør i Europa. New Zealand er også på ønskelisten, jeg tror vi har planlagt å ta en eventuell bryllupsreise dit.

Har ingen spesifikke planer om å reise enda, det blir vel ikke før om noen år.

Gjest Ennasus
Skrevet

Har lyst til å reise verden rundt, enkelt og greit  :fnise:

Skrevet

Har sååå lyst til å reise til Amsterdam :(

Skrevet

Har kjempelyst til Machu Picchu! :)

Skrevet

Mine to største reisemål er Machu Picchu i Peru, og å dra gjennom USA. Veldig lyst å dra innom nasjonalparkene i sistnevnte :)

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Mange steder jeg har lyst å reise til selv om ingen av de er realistiske akkurat nå. Jeg har lyst å reise til blant annet

London

New York

Sør-Korea

Maldivene

Kapp det gode håp (Sør-Afrika)

Peru

Island

Svalbard

+ sikkert en hel haug flere andre steder også. ;)

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Nasjonalparkene i Canada, Maldivene, Indonesia og Australia. Kunne også tenkt meg å dratt på roadtrip i USA. 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg kom til å tenke på.

Jeg vil ha en tur til USA, og! Muligens i DisneyWorld der, og evt. en tur på Broadway for å se på musikaler, men mini må bli litt større før det kan skje. 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

også skal jeg til Tenerife i desember. 

Offisielt misunnelig!  :fnise:

Gjest Mythic
Skrevet

Offisielt misunnelig!  :fnise:

Det er tradisjon hvert år før jul med jentetur til en av Kanariøyene. Bli med da, vel ;)

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Det er tradisjon hvert år før jul med jentetur til en av Kanariøyene. Bli med da, vel ;)

Høres deilig ut, hvor skal dere? Satt og spekulerte selv om 14 dager på Lanzarote eller Eqypt i vinter (har to ferieuker igjen) og må jo nesten nyte det mens man kan - neste sommer har jeg skolebarn så det er vell nå eller aldri.  :fnise:

Gjest Mythic
Skrevet

Høres deilig ut, hvor skal dere? Satt og spekulerte selv om 14 dager på Lanzarote eller Eqypt i vinter (har to ferieuker igjen) og må jo nesten nyte det mens man kan - neste sommer har jeg skolebarn så det er vell nå eller aldri.  :fnise:

Vi skal til Playa de las Americas. Kjempekoselig plass :) Ja, da må du bare passe på!

AnonymBruker
Skrevet

Steder jeg "akutt" har lyst til å reise til:

- Thailand

- København

- Stockholm

- New York

- Los Angeles

Har vært i New York og København før, synes begge byene er kjempebra! I sommer skal jeg til Italia, så har jo lyst til å reise dit og, men det er mer for sol og avslapning :)

Anonymous poster hash: f553e...80e
Skrevet (endret)

Vil til Mongolia og Kina. Ogsaa vil jeg se mer av Japan, bodd her i et og et halvt aar og ikke sett mer enn Tokyo og omegn, Kyoto og Osaka :P

Skal tre uker til Norge i sommer, Trondheim og hjemplassen min. Gleder meg!

Endret av Fnisu
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Vi skal til Playa de las Americas. Kjempekoselig plass :) Ja, da må du bare passe på!

Skal dere på noe utflukter?  :fnise: Ble sittende og sikle jeg på diverse morosaker nå! Delfinsafari, båttur, marked osv.

Endret av Steve Rogers
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Vil til Mongolia og Kina. Ogsaa vil jeg se mer av Japan, bodd her i et og et halvt aar og ikke sett mer enn Tokyo og omegn, Kyoto og Osaka :P

Skal tre uker til Norge i sommer, Trondheim og hjemplassen min. Gleder meg!

Du bor hvor sa du?  :fnise: Hvordan i alle dager endte du opp med å bo der? Har du lært deg språket?  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å reise verden rundt, bilturer i Europa, seile i Karibia, sykkeltur langs den Franske Riviera, på hesteryggen i Alpene, biltur/sykkelturer i Asia osv, osv, ja jeg trenger å vinne i Lotto!

Anonymous poster hash: d7e22...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...