Gå til innhold

Tooji har mannesex foran alteret.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.kjendis.no/2015/06/08/kjendis/tooji/musikkvideo/homofil/prest/39554386/

Han har laget en video hvor han har sex foran alteret i Frogner kirke. Kirka er ikke fornøyd og mener de har blitt lurt;

http://www.kjendis.no/2015/06/08/kjendis/tooji/kirken/frogner_kirke/raser/39556811/

Hva mener dere, er det greit med slike videoer? Eller er det respektløst?

Noen fra Frogner kirke her? Vil dere tenke på dette under neste gudstjeneste?

Anonymous poster hash: 7c6f1...15a
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt kjempegreit! Tommel opp.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt kjempegreit! Tommel opp.

Det er ikke respektløst å lyve til kirken, det er ikke blasfemi?

• Liker 9
Skrevet

Han vil bare ha oppmerksomhet, støtende ting selger og han er redd for å bli glemt. 

• Liker 33
Skrevet

Det er ikke respektløst å lyve til kirken, det er ikke blasfemi?

Om det er løgn så er det respektløst og smålig. Blasfemi er helt lov og uproblematisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

<er vel sånn man må gjøre når man er en middelmådig artist og samtidig forkjemper for eldgamle stereotype holdninger innenfor feminisme og gaypride. Voks opp, drittunge.

Anonymous poster hash: ae441...db6
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Kun ute etter oppmerksomhet.

Egentlig skulle jeg ikke ha postet denne kommentaren.

Anonymous poster hash: 6c4b5...562

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk ikke det er ok. At Tooji nå står frem og er et forbilde for både innvandrer -og norske barn er helt supert synes jeg, men ser ikke hvorfor kirka trengte å være en del av dette. Skulle likt å se det hylekoret som hadde dukket opp dersom dette hadde skjedd i en moské. Da hadde vel både innvandrere og etnisk norske folk hylt om hvor respektløst det hadde vært. Men når det er vår egen religion det er snakk om, da er det liksom ikke så farlig. Synd.

Anonymous poster hash: 68596...eed
  • Liker 40
Skrevet

Han oppnår oppmerksomhet og debatt, det er helt greit!

Regner med at det ikke er Tooji selv som har løyet til kirken, her er det vel produksjonsselskapet som må beklage seg, noe de bør.

• Liker 4
Skrevet

http://www.kjendis.no/2015/06/08/kjendis/tooji/musikkvideo/homofil/prest/39554386/

Han har laget en video hvor han har sex foran alteret i Frogner kirke. Kirka er ikke fornøyd og mener de har blitt lurt;

http://www.kjendis.no/2015/06/08/kjendis/tooji/kirken/frogner_kirke/raser/39556811/

Hva mener dere, er det greit med slike videoer? Eller er det respektløst?

Noen fra Frogner kirke her? Vil dere tenke på dette under neste gudstjeneste?

Det er respektløst, men respektløshet er viktig når man skal bekjempe religion.

Jeg synes det er farlig modig gjort. Han risikerer å bli banket helseløs av småreligiøs bygderamp når han skal spille på lokalet.

• Liker 7
Skrevet

Han vil bare ha oppmerksomhet, støtende ting selger og han er redd for å bli glemt. 

Definisjonen på en støtende ting, er det den tingen man støter opp i rumpa?

• Liker 5
Skrevet

Det hadde vært tøffere om han tok tak i den reelle og ekte diskrimineringen av homofile og kvinner istedetfor å kjempe mot fiktive fiender.

Hadde han hatt baller til det så hadde han satt islam's syn på homofili (og kvinner) på agendaen. I hans mors hjemland blir homofile hengt fra kraner om de er bifile eller homofile. 

islam har nå fått større og større fotfeste i også Norge så det er på høy tid alle det dannes holdningskampanjer rettet med undertrykking i islam.

men men, animals and humans chooses the path of least resistance by nature. Det er enkelt å lange ut med kritikk mot kristendommen som er så svekket og svakelig at de ikke har noe tilsvar annet enn en liten syte tirade i media. men islam legger man seg ikke ut med om man tar livet på alvor...

så jeg har forståelse for at han bare turte hakke på den svakeste religionen slik at han slipper få represalier, trusler , vold på gata, angrep hjemme i bopell eller få en fatwah.

men på samme måte så er det også ganske feigt 

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Tooji er en mildt sagt elendig sanger og artist, og nå er han livredd for å gå i den kollektive glemmeboken til folk. Dette er bare ett patetisk forsøk på å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet, og oppslag og kommentarer i aviser og på TV.

De fleste reagerer sikkert på dette med ett skuldertrekk, og tenker "hva så?"

Men hvis han hadde gjort dette i en moske, så hadde det garantert blitt ramaskrik, og konsekvenser...

Anonymous poster hash: ed186...a0f
  • Liker 11
Skrevet

Skulle vært i fargebilde da. 

Skrevet

Definisjonen på en støtende ting, er det den tingen man støter opp i rumpa?

Men å plage kirken er jo såååå 1950 tallet, det som hadde vært modig er om han hadde gått i en moske og gjort det samme. 

Det han har oppnådd er å lyve til kirken for å lage en debatt som ikke er nødvendig i Norge.

• Liker 17
Skrevet

Ser ikke problemet jeg, men så har jeg ganske lite respekt for religion da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OMG ER TOOJI HOMO

Anonymous poster hash: a7c4b...383
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes forsåvidt det er en uting hvis det er riktig at de har lurt kirken og gitt dem inntrykk av at de hadde helt andre planer enn de skulle. Det som sier er at kirken ble forespeilet at dette var en video som hadde til hensikt "å skape åpenhet og toleranse for legning på tvers av religiøst ståsted", og da har man jo bevisst latt være å fortelle om hva det faktisk skulle innebære nettopp for å lure seg til innpass. Hadde han sagt det hadde han fått nei, det er klart det er derfor det ble gjort slik.

Det betyr ingenting for meg at det er akkurat en kirke som i så fall ble forledet, jeg synes bare det er uhøflig. At det skulle være "blasfemi" gir jeg faen i, jeg synes bare det er synd at man tar seg til rette på en slik måte overfor den som eier/styrer lokalet man leier. Enten det er en kirke eller ikke. Intensjonen var etter sigende ikke religionskritkk, tvert imot skulle det forene, og så gjorde de dette. Religionskritikk applauderer jeg helhjertet. Dette applauderer jeg ikke, selv om jeg bare himler med øynene fremfor å irritere meg.

Jeg går ikke i kirken (ateist som jeg er), men bor i gangavstand til Frogner kirke og kjenner noen som hører til den, og jeg tipper man kommer raskt over dette. Det er ingen kjempestor sak. Men jeg synes det er uredelig og litt ufint, enten det nå er Tooji eller produksjonsselskapet som har skylden. Uten at det har noe med respekt for kirkerommet eller en gud å gjøre.

Anonymous poster hash: 6ecd0...536
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ser at det gikk altfor fort i innlegget mitt over, særlig i første avsnitt, men man skjønner vel hva jeg forsøkte å si :)

Anonymous poster hash: 6ecd0...536
Gjest Jean Valjean
Skrevet (endret)

Jeg synes at det er galt

ikke homofile men gjøre slikt i en kirke.

Jeg er ikke religiøs selv.

Men jeg mener at det er visse ting man ikke gjør i kriker eller andre gudshus. Eller på kirkegårder eller noe annet sted som regnes om hellig for personer.

Det er fult av andre steder han kunne gjort dette.

Så jeg mener det han gjore var galt. 

Men jeg må innrømme at jeg ikke vet hvem denne personen er.

Endret av Jean Valjean
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...