Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med Daily Microfoliant?  

1. 1. Hvor fornøyd er du med Daily Microfoliant?

• Svært godt
      5
    • Meget godt
      4
    • Godt
      4
    • Nokså godt
      0
    • Lite godt
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne, men vil vite litt hva dere synes om den først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er god..men det finnes ærlig talt mye billigere og like bra produkter.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den er blitt hypet opp som et vidunderprodukt for alle hudtyper, men egner seg kanskje best til tørr, sensitiv hud som ikke tåler vanlige peelinger så godt. Har du for eksempel fetere hud, kan andre peelinger være like bra.

Jeg har tørr hud, og er fornøyd med Daily Microfoliant, men har en og sensitiv annen peeling fra Clarins stående i dusjen. Jeg kan forresten anbefale So Clean fra Estee Lauder; det er den beste vanlige peelingen jeg vet om, og den er ikke dyr, og drøy i bruk.

Skrevet

Jeg svarte meget godt.

Den passer bra til min hud som er normal,men med litt småproblemer en gang i blandt. Synes den er litt oppskrytt, den er ikke SÅ fantastisk. Men den gjør huden veldig myk, og huden ser klarere ut. Den skal visst også bleke pigmentflekker over tid, da den regulerer melaninproduksjonen.

Skrevet

Jeg digger den!!!

Får silkehud også er den veldig drøy.

Skrevet

Jeg stemte "godt" - fordi den ikke er dårlig, men heller ikke super!

Jeg kommer ikke til å kjøpe den på nytt, men bruker den så lenge jeg har den...

Jeg kan ikke bruke den "daily", da jeg bruker selvbruning, og den tar det fort som svint :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar!

Håper også flere kan si sin mening, og evnt. andre produkter som fungerer godt.

Vanlige peelinger blir for sterk for huden min. Matis sin synes jeg ikke har noen effekt.

Gjest Ethereal
Skrevet

YSL har en enzympeeling i form av en gele som du smører på huden og masserer til den blir flytende. Huden blir myk og får en fin glød, og den tørker ikke ut slik som Daily Microfoliant kan gjøre. Anbefales (hvis du liker ting som lukter rose). Prisen husker jeg ikke, men mellom 250 og 300 et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...