AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan fungerer det? Får en feriepenger for maks 48 dager i hvert av opptjeningsårene? Så om jeg var sykemeldt i hele 2014, så får jeg kun 10,2 % av de første 48 dagene av sykemeldingsperioden? Beregningsgrunnlaget er ikke hele året som det er når en er i arbeid? Anonymous poster hash: e114e...ced
Zionnas Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 (endret) Det stemmer det du sier Men de feriepengene skulle ha kommet innen 31 mai Endret 8. juni 2015 av Zionnas
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Det stemmer det du sier Men de feriepengene skulle ha kommet innen 31 mai For alle eller kun navere? Vet du når vi andre får det isåfall?Anonymous poster hash: b1eda...54f
Zionnas Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 For alle eller kun navere? Vet du når vi andre får det isåfall?Anonymous poster hash: b1eda...54f Det gjelder for alle Typen min var sykemeldt i et par mnd i fjor og har fikk penga innen 31 mai i år. Alt står inne på nav side sider. Men det beste er å ringe de
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan fungerer det? Får en feriepenger for maks 48 dager i hvert av opptjeningsårene? Så om jeg var sykemeldt i hele 2014, så får jeg kun 10,2 % av de første 48 dagene av sykemeldingsperioden? Beregningsgrunnlaget er ikke hele året som det er når en er i arbeid?Anonymous poster hash: e114e...ced Fikk du utbetaling fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV når du var sykmeldt?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Hvordan fungerer det? Får en feriepenger for maks 48 dager i hvert av opptjeningsårene? Så om jeg var sykemeldt i hele 2014, så får jeg kun 10,2 % av de første 48 dagene av sykemeldingsperioden? Beregningsgrunnlaget er ikke hele året som det er når en er i arbeid? Anonymous poster hash: e114e...ced Ja. Resten av spørsmålet skjønte jeg ikke. Anonymous poster hash: 824b4...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå