Gå til innhold

Utbetaling.... nav...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha fått penger fra nav i dafg!!!!! Ingenting på minesider på nav.no!! OG det står "klar til beregning". Skal jo ikke stå det! Står det dette hos noen andre også???? Begynner å koke nå ass!!

Anonymous poster hash: 59b3e...77d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det står at de er klar til beregning, så kan de havne på kontoen din ila dagen eller om få dager. Det betyr enten at registreringsprosessen eller betalingsprosessen pågår nå eller ganske snart, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det har aldri skjedd før..... så kjenner det koker litt!

Skrevet

Jeg pleier ikke å få utbetalingen før på ettermiddagen.

AnonymBruker
Skrevet

Klar til beregning betyr jo at prosessen er ferdig fra NAV sin side, og at pengene dine er på vei.

Anonymous poster hash: 83732...c3b
Skrevet

venter også på pengene mine,står klar til beregning..

kan de komme idag fordet? Må kjøpe mat til kattene og da passer det dårlig at nav ikke setter dem over idag:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kommer ikke i dag, selv oom de skal!! De kommer ikke uten at det står at det er utbetalt på minesider

AnonymBruker
Skrevet

Etter kl 15 er det vanlige. Slapp av. Det vil gå bra  :)

Anonymous poster hash: a33ae...9df
Skrevet

Jeg ringte Nav nettopp å de sa at pengene kommer tirsdag eller onsdag.

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg ringte NAV var det en svarer som sa at pengene kommer inn et par dager etter at man har sendt inn meldekort. Så nå virker det som om det lønner seg å sende meldekort så snart som mulig. Hvor rask sendte dere meldekort?

AnonymBruker
Skrevet

tror den sa opptil et par dager.

Skrevet

Sist gang jeg ringte NAV var det en svarer som sa at pengene kommer inn et par dager etter at man har sendt inn meldekort. Så nå virker det som om det lønner seg å sende meldekort så snart som mulig. Hvor rask sendte dere meldekort? Anonymous poster hash: a33ae...9df

Jeg sender alltid inn så fort som mulig (på lørdag) og får pengene rundt kl 17 på mandag. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg ringte NAV var det en svarer som sa at pengene kommer inn et par dager etter at man har sendt inn meldekort. Så nå virker det som om det lønner seg å sende meldekort så snart som mulig. Hvor rask sendte dere meldekort?

når jeg sendte meldekort for en god stund siden sendte jeg den første dagen som var mulig,. 

Anonymous poster hash: 8331b...778

AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig rart synes jeg!!! Det har ALLTID Kommet inn dagen etterpå! I løpet av mine i 3 år på nav.... sendt søndag, utbetalt mandag.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ha fått penger fra nav i dafg!!!!! Ingenting på minesider på nav.no!! OG det står "klar til beregning". Skal jo ikke stå det! Står det dette hos noen andre også???? Begynner å koke nå ass!!

Anonymous poster hash: c9ab9...f82

Skrevet

Jeg har samme problem idag..og kjenner jeg blir stressa. Vet at de sier 1-3 dager etter meldekort er sendt men her kommer ALLTID utbetalinga på mandag ettermiddag. Nå står det bare "klar til beregning". I helga hadde de systemvedlikehold og man kunne ikke sende meldekort før søndag morgen. Kanskje de et forsinket pga dette?

Skrevet (endret)

Trygda kan vel være forsinka den som alt annet? Dere trygdede burde da forstå at ting kan komme for sent, dere er vel ikke akkurat fantomet selv i hastighet? 

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 5
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Er ikke noe krise før etter kl 16.

Som regel så er pengene mine inne på mandager kl 14 (uansett om jeg sender meldekort på lørdagmorgen eller søndagkveld)

Når pengene så plutselig ikke var inne, så ringte jeg NAV og fikk beskjed om at pengene fra dem skulle normalt sett komme inn på konto ca kl 16.

Ingen vits i å bli forbannet på dem iallefall. Finnes viktigere ting å ta tak i når det kommer til NAV enn om pengenr er inne kl 10 eller kl 16

• Liker 4
Skrevet

Trygda kan vel være forsinka den som alt annet? Dere trygdede burde da forstå at ting kan komme for sent, dere er vel ikke akkurat fantomet selv i hastighet?

Hva slags idiotisk utsagn er det?? Så folk på AAP,dagpenger er trege?..Du innser forhåpentligvis selv hvor nedlatende den kommentaren dln høres ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Frøken Kitty, det handler ikke om når dem er inne? Er du Blind??!!?!?!?!?!?!?!?!? Folk som har iq forstår det at poenget er at de er ikke gitt inf om det er utbetalt. så jo det har faktisk mye å si for noen som må ha mat, betale husleie osv.....  Hadde det vært utbetalt via sidene, så hadde jeg ikke stresset i hele tatt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...