AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Gode tips til bleieslutt? Og når sluttet deres barn med bleier? Hvor lenge holdt dere på? Anonymous poster hash: 8a9b4...76e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Sluttet med bleier da hun var 2 år. Holdt på ca.1 uke og så var hu tørr på dagtid. Om natten tok det litt lengre (ca.3 uker før hun var helt tørr). Hun hadde gått på potte hjemme en stund før jeg tok av bleien for godt. Satte henne ofte på potten, var sammen med henne på badet, ga henne bøker å "lese" i så hun fant roen til å gjøre sitt og så handlet jeg mange fine truser til henne. Hun var både klar og motivert for å slutte med bleiene. Sikkert derfor det gikk så bra Her kan du finnen noen gode tips og triks: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article587680.ece Anonymous poster hash: 74c6f...fe0
bush babe Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Mine sluttet begge når de var to år, da var de klare for det, og ville tisse på do sånn som vi gjorde. Vi har ikke gjort det på sommeren, fordi de har vært klare før. Til og begynne med tok vi av bleien hjemme, men hadde det fortsatt i bhg en stund. Vi spurte også ofte om de måtte på do, slik at ddet ikke skulle skje uhell. Så det har gått veldig uproblematisk med begge. (vi har ikke brukt potte, da jeg har tenkt det er like greit å lære seg "vanlige vaner" med en gang). Nattbleier gikk lett med eldstemann, han hadde tørre bleier om morgenen lenge, og vi bare sluttet etter et par måneder, andremann har fortsatt nattbleie på, er tørr fem-seks netter i uka.
Gjest agnesb Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 2. Minte henne på å si ifra. Tok henne til potte/do i starten før det gikk galt. Helt tørr da hun sluttet m bleie i barnehagen og
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Min sluttet ikke med bleie på dagtid før han var over tre år. På nattestid ikke før tre og et halvt. At det tok så lang tid skyldtes at han lenge ikke ville bæsje i do. Bare tisse.Anonymous poster hash: c89b9...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå